Skip to main content

Goedemiddag, 

Wij hebben een gezinsabonnement. Onze zoon wil nu ook abonnement ipv mb's die hij van ons krijgt. Moeten wij dat apart voor hem doen. Of izijn er mogelijkheden binnen ons huidige abonnement.

 

Groet

Linda

 

Hallo @roland1969.  Als het goed is heeft jullie zoon al een abonnement, anders is het namelijk niet mogelijk om mb's te delen. Jullie kunnen ervoor kiezen zijn abonnement te verhogen naar iets met meer data.

Hoe werkt dat?

  1. Ga naar MijnKPN en klik op "Producten"
  2. Selecteer het mobiele abonnement dat je wilt wijzigen
    (Staat je KPN product hier niet bij? Koppel dan je mobiele abonnement aan jouw KPN ID en doorloop opnieuw dit stappenplan)
  3. Pas aan naar het gewenste abonnement
  4. De 1e dag van de volgende maand gaat de wijziging in

Een abonnement kan je één keer per maand kosteloos verhogen of terugzetten naar het abonnement wat je hebt afgesloten.


Een gezinsabonnement (voor mobiel) bestaat niet. Elke smartphone heeft z'n eigen abonnement.


We hebben idd al gekeken in mijn kpn. Maar abonnement van 2gb kunnen we hierin niet vinden🙄


We hebben idd al gekeken in mijn kpn. Maar abonnement van 2gb kunnen we hierin niet vinden🙄

Daar staat die toch?

 


We hebben idd al gekeken in mijn kpn. Maar abonnement van 2gb kunnen we hierin niet vinden🙄


Wat zie je dan wel in MijnKPN? Het kan zijn dat jullie zoon nog in een contract zit, dat geen Hussel abonnement is. Je kunt een mobiel abonnement enkel verhogen binenn de geldende propositie toen het abonnement is begonnen.


Mogelijk zal je voor je zoon dus moeten verlengen (met nieuw abo Hussel) om een bundel van 2 GB te verkrijgen.

Zie kpn.com/verlengen.

Het betreffende toestel moet bij de hand zijn. Je krijgt daarop een sms met code waarop je (verder) kunt inloggen op de verlengshop. Ik néém aan dat je daarin ook zonder toestel kunt verlengen. Anders kun je dat telefonisch of via de chat doen. Of gewoon in een fysieke winkel :grin: .