Skip to main content

heb mijn abonnement verlengt voor 15 euro en nu zie ik dat ik 20 euro moet betalen Hoe zit dit??

Hallo @fokje65 ,

Je moet nog wel zelf iets doen voor het activeren van de 5 euro Hussel korting. 

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: KPN Hussel aanmelden

 


Ik ben KPN compleet

Maar staat nog steeds op €20

 


Als je abonnement inderdaad hebt verlengd, dan ben je nu waarschijnlijk overgestapt naar KPN Hussel. Want bij een verlenging stap je over naar één van de huidige abonnementsvormen. 

Heb je de link hierboven al ingevuld? De verwerking duurt wel even. Is dus niet direct zichtbaar voor jou. 

 


Dit geeft hij aan

 


Oh,

Je kunt ook bellen met 0800-0402.

Of vul hier jouw volledige forumprofiel. Na enkele dagen wordt je dan geholpen door een moderator. 


Hallo @fokje65. Ik weet niet wanneer het nieuwe abonnement ingaat maar als het nieuwe abonnement nog niet is in gegaan zie je in MijnKPN de €5,00 Husselkorting niet. De KPN Husselkorting wordt automatisch geactiveerd zodra het nieuwe abonnement is ingegaan en moet dan ook zichtbaar zijn in MijnKPN en in de MijnKPN app.


Dank jullie voor jullie reacties

Is inmiddels opgelost 


Fijn dat het nu opgelost is. En graag geholpen natuurlijk…..

Â