Skip to main content
Beantwoord

Abonnement

• December 25, 2020
  • 7 reacties
  • 166 keer bekeken

Goede morgen 

Mijn vrouw heeft een sim only abonnement wil graag een toestel er bij kan dat bij de kpn

Beste antwoord door RBxx

@Willem Akker , een sim only abonnement kan worden opengebroken naar een abonnement met toestel. Hier zijn echter wel een aantal voorwaarden aan verbonden. Zo dient het SIM-Only abonnement minimaal 3 maanden actief te zijn en is het alleen mogelijk om dit met de collega's van de klantenservice te regelen. Je kunt hen telefonisch bereiken via 0800-0402 (gratis) en via de chat. 

bron: sim only naar abo met toestel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • December 25, 2020

Ja, vanaf 4 maanden na de start van een sim-only abonnement kun je dit om zetten naar een nieuw abonnementen met mobiel. 

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • December 25, 2020

@Willem Akker , een sim only abonnement kan worden opengebroken naar een abonnement met toestel. Hier zijn echter wel een aantal voorwaarden aan verbonden. Zo dient het SIM-Only abonnement minimaal 3 maanden actief te zijn en is het alleen mogelijk om dit met de collega's van de klantenservice te regelen. Je kunt hen telefonisch bereiken via 0800-0402 (gratis) en via de chat. 

bron: sim only naar abo met toestel

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • December 25, 2020

Ok, geen 4 maanden maar 3 maanden dus. Ik twijfelde al, maar dacht: laat ik voor de zekerheid maar 4 maanden zeggen 😄

• Nieuwkomer
  • January 6, 2021

waar kan ik een vraag stellen die niet de hele wereld over hoeft te gaan?

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • January 6, 2021

waar kan ik een vraag stellen die niet de hele wereld over hoeft te gaan?

U kunt bellen naar 0800 0402.

• Nieuwkomer
  • January 6, 2021

Heb al contact gehad met klantenservice maar kom niet verder.

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • January 6, 2021

Hallo @A van Strien is de chat dan iets voor jou? Kan je schriftelijk één op één overleggen met KPN

Je kan chatten op deze manier:

Ga naar https://www.kpn.com/service.htm 

Kies dan een onderwerp en vervolgens “Ik heb een andere vraag of wil contact”, dan vind je alle contact mogelijkheden (waaronder de chat) een flink stuk lager op het scherm.