Skip to main content

Hallo, begin januari heb ik mijn abonnement uitgebreid met ESPN in de verwachting dat ik de hele maand daarvan gebruik kan maken. Omdat ik voor de maand februari terug wil naar mijn "oude" abonnement heb ik gisteren dit weer terug veranderd.

Nu blijkt dat ik vanaf de wijziging niet meer kan kijken naar ESPN en dat was niet (mijn) bedoeling: ik heb voor één maand extra betaald, dan wil ik ook de hele maand gebruik maken van die extra optie.

Of zie ik dit verkeerd?

Hallo @Jeroeen ,

Je ziet het niet verkeerd, maar het is wel zoals het werkt. Je had achteraf gezien beter vanavond laat de boel kunnen omzetten.  Ik ben bang dat er nu niets meer aan te doen is voor die ene dag.  

Als je het pakket uitzet in Mijn KPN, dan wordt het pakket vrijwel meteen uitgezet.  


Ná de eerste maand kun je ESPN (en elk ander pakket) op ieder moment stopzetten. Je hoeft dus niet voor een volle tweede maand te betalen als je het een dag later stopzet. 
Je betaald voor het aantal dagen dat je gekeken hebt. Dit wordt gecorrigeerd op de eerstvolgende factuur.
Voorbeeld: Als je het pakket na 1 maand en 10 dagen stopzet. Dan betaal je voor 1 maand en 10 dagen (41 dagen): :Bedrag zenderpakket/31* x dagen]. Je krijg de eerstvolgende factuur voor de niet gekeken dagen je geld terug. 

Helaas is er op dit moment niets meer aan te doen. :persevere:

Althans.. Je kunt het weer aanzetten, maar dan zit je weer aan de eerste maand vast.Â