Skip to main content

Op mijn mobiel abonnement had ik altijd 5 Euro Husselvoordeel en 4 Euro welkomkorting.

Nu heb ik onlangs mijn bundel aangepast en toen waren alle kortingen verdwenen. Hier over gebeld en na een paar dagen kreeg ik een mail, omdat er wijziging was in mijn mobiele abonnement dat ik een husselkorting kreeg van 7,5 Euro.

Bij de rekeningoverzicht was ook dit niet verwerkt, weer gebeld. Het zou worden gecorrigeerd met de volgende rekeningoverzicht, dus dat zie ik pas in November.  Maar op mijn vraag waarom mijn kortingen waren gewijzigd kreeg ik geen antwoord.

Ik wil graag weten waarom mijn korting van 9 Euro totaal is teruggezet naar 7,5 Euro. Het van bundel wisselen zou deze consequentie toch niet moeten opleveren. 

 

Hallo @Bruijnvis ,

Je hebt dus een welkomstkorting gekregen van vier euro per maand. Wanneer je met deze korting het abonnement omhoog aanpast, blijft de korting behouden. Ook als je het daarna weer naar beneden aanpast. Deze korting komt alleen te vervallen wanneer je het abonnement verlaagd (lager dan het abonnement waarmee je bent gestart). 

Je hebt jouw abonnement verhoogd. Dan wil ik je toch weer vragen om morgen vanaf 8.00 (tot 18.00 open) contact op te nemen met de klantenservice (0800-0402). Vanuit het buitenland kun je bellen naar +316 1200 1200.  Zij hebben de mogelijkheid om jouw door te verbinden met een achterliggende afdeling om dit verder uit te laten zoeken en deze korting weer toe te voegen aan jouw abonnement.

bron : moderator Vikash

 

edit : aangevuld met telefoonnummer vanuit buitenland. 


Welkomstkorting vervalt bijna altijd bij het aanpassen van het abonnement. Niet zo vreemd ook. Van "Welkom" is sprake als u een nieuwe klant bent. Maar u blijft geen nieuwe klant natuurlijk. Op een gegeven moment is dat "nieuwe" er wel af. Dus dat "Welkom" ook.


Beste Vikash, 

 

Je geeft aan dat ik een 0800 nummer moet bellen alleen dat is een beetje lastig omdat ik momenteel voor langere tijd in het buitenland verblijf. Daarom had ik ook afgelopen dinsdag en zaterdag opnieuw hier overgebeld want toen was ik nog thuis. Heb je eventueel een ander nummer.

Mvg Marijke.


@Bruijnvis

Dan kun je vanuit het buitenland bellen naar +316 1200 1200. (Van 8.00 tot 18.00, op zaterdag tot 17.00, Niet op zondag) Dit is een actueel nummer :slight_smile:


Vandaag weer contact gehad, maar blijkbaar willen ze het niet snappen. Waardeloos je zou zonder consequenties van bundel moeten kunnen veranderen  zelfs een grotere bundel genomen en vervolgens verlies je korting. Bellen helpt niet. Slechte service, wel willen ze een 2e abo ook voor je veranderen want dat kan volgens hen goedkoper, nou mooi niet. Voorlopig betaal naast 1 okt verhoging dus 1,50 extra en dan moet ook nog hopen dat ik de 9 euro teveel betaald volgende maand terugkrijg. Nee mevrouw het komt in orde,  MAAR HET IS NIET IN ORDE HET KLOPT NIET. Je wordt hier niet goed van, spijt dat mijn abo tijdelijk heb verhoogd. Lukt ook niet meer om weer terug te gaan als ik wil wijzigen krijg nu een lege pagina. Ook weer zo lekker.


Hoi @Bruijnvis, wat frustrerend dat de korting is vervallen. Ik wil je toch vragen om weer telefonisch contact op te nemen, zodat ze kunnen uitzoeken hoe het zit met de welkomstkorting die is vervallen. De korting die je krijgt omdat je ook een thuisabonnement hebt staat goed voor je huidige abonnement en wordt op de volgende factuur automatisch hersteld. 


@Bruijnvis

Dan kun je vanuit het buitenland bellen naar +316 1200 1200. (Van 8.00 tot 18.00, op zaterdag tot 17.00, Niet op zondag) Dit is een actueel nummer :slight_smile:

Hoi @Bruijnvis, wat frustrerend dat de korting is vervallen. Ik wil je toch vragen om weer telefonisch contact op te nemen, 

 

@Bruijnvis 

Is het nu wel gelukt? 


Gelukt via Messenger. Intussen even afwachten dat bij de rekening van november alles in orde komt. 


Het gaat dus weer fout. Terug gegaan naar mijn oorspronkelijke bundel en nu moet ik I.p.v. voorheen 17,90 ineens 23,45 gaan betalen. Blijkbaar in oktober geen verhoging van 5,8 % maar ruim 30%.

Dus dat makkelijk van bundel wisselen in een abonnement is 1 grote brok ellende, want blijkbaar gaat standaard mis. Vorige keer husselkorting niet verrekend en daar kan je dan achteraan. Kan je voor bellen en ik moet nog afwachten of dat bij de komende rekening is gecorrigeerd nu weer de welkomkorting verdwenen. Nu kan ik hierover wel weer gaan bellen, maar dan krijg ik weer een halfslapende medewerker aan de lijn die het niet snapt. Dus heb ik hierover net via messenger een bericht gestuurd. Nu maar weer afwachten of dat weer in orde komt. 

IK VIND DIT RONDUIT WAARDELOOS EN ZEER SLECHT VAN KPN. 

Nooit meer van bundelwisselen, dat weet ik nu wel.  Lijkt mij verstandig dat KPN een WAARSCHUWING plaatst bij aanpassen verhogen en verlagen van je abonnement, met dit heeft gevolgen voor uw kortingen. Die verdwijnen dan en u moet er vervolgens achteraan om ze weer te krijgen en dat heeft heel wat voeten in de aarde. Bellen en hopen dat de medewerker het snapt of schrijven. 

 


Hoi @Bruijnvis, wat frustrerend dat de korting is vervallen. Ik wil je toch vragen om weer telefonisch contact op te nemen, zodat ze kunnen uitzoeken hoe het zit met de welkomstkorting die is vervallen. De korting die je krijgt omdat je ook een thuisabonnement hebt staat goed voor je huidige abonnement en wordt op de volgende factuur automatisch hersteld. 

Gaat dus iedere keer mis, kan ik alweer gaan bellen.  Waarom moet ineens ruim 30% meer betalen voor hetzelfde abonnement als in september. Weer de welkomskorting weg. Kan er dan niets goed gaan bij jullie.

 .


Het gaat dus weer fout. Terug gegaan naar mijn oorspronkelijke bundel en nu moet ik I.p.v. voorheen 17,90 ineens 23,45 gaan betalen. Blijkbaar in oktober geen verhoging van 5,8 % maar ruim 30%.

Dus dat makkelijk van bundel wisselen in een abonnement is 1 grote brok ellende, want blijkbaar gaat standaard mis. Vorige keer husselkorting niet verrekend en daar kan je dan achteraan. Kan je voor bellen en ik moet nog afwachten of dat bij de komende rekening is gecorrigeerd nu weer de welkomkorting verdwenen. Nu kan ik hierover wel weer gaan bellen, maar dan krijg ik weer een halfslapende medewerker aan de lijn die het niet snapt. Dus heb ik hierover net via messenger een bericht gestuurd. Nu maar weer afwachten of dat weer in orde komt. 

IK VIND DIT RONDUIT WAARDELOOS EN ZEER SLECHT VAN KPN. 

Nooit meer van bundelwisselen, dat weet ik nu wel.  Lijkt mij verstandig dat KPN een WAARSCHUWING plaatst bij aanpassen verhogen en verlagen van je abonnement, met dit heeft gevolgen voor uw kortingen. Die verdwijnen dan en u moet er vervolgens achteraan om ze weer te krijgen en dat heeft heel wat voeten in de aarde. Bellen en hopen dat de medewerker het snapt of schrijven.

Net ook geprobeerd te bellen, ik zit ik het buitenland en dan krijg ik de voicemail aan de lijn. 

Admin: bericht verplaatst naar reeds lopende topic


Bellen is uiteindelijk gelukt en inderdaad is nu ook de welkomkorting toegepast en het te betalen bedrag nu correct. Wat een gedoe, maar nu voor de verandering een kundig persoon aan de lijn die meteen het verhaal begreep en ook heeft gehandeld.Â