Skip to main content
Beantwoord

Abonnement aangevraagd maar simkaart nog niet binnen

  • September 10, 2020
  • 2 reacties
  • 30 keer bekeken

Hallo, nu bijna 2 weken geleden abonnement omgezet van Simpel naar KPN maar nog steeds geen simkaart ontvangen 

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hoi @C.d.M en welkom op het forum! Die laat dan wel erg lang op zich wachten. 😕 Heb je een Sim Only besteld of een abonnement met toestel? Zou je in je forumprofiel je adresgegevens, de naam van de contractant, het 06-nummer waar het om gaat, het bestelnummer waar het om gaat en de laatste 3 cijfers van het bij ons bekende IBAN willen zetten? De laatste drie kun je bijvoorbeeld in het veld ‘Persoonlijke opmerkingen’ zetten. Alle velden waar privé achter staat zijn alleen inzichtelijk voor jou en de moderators op dit forum. Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt kan ik op onderzoek uit. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 12, 2020

Hoi @C.d.M en welkom op het forum! Die laat dan wel erg lang op zich wachten. 😕 Heb je een Sim Only besteld of een abonnement met toestel? Zou je in je forumprofiel je adresgegevens, de naam van de contractant, het 06-nummer waar het om gaat, het bestelnummer waar het om gaat en de laatste 3 cijfers van het bij ons bekende IBAN willen zetten? De laatste drie kun je bijvoorbeeld in het veld ‘Persoonlijke opmerkingen’ zetten. Alle velden waar privé achter staat zijn alleen inzichtelijk voor jou en de moderators op dit forum. Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt kan ik op onderzoek uit. 


Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • September 16, 2020

Ik heb niets meer van je vernomen, dus ik hoop dat de SIM-kaart inmiddels terecht is. Zo niet, laat het gerust weten!