Skip to main content

Hai ik heb een vraag. Ik heb net mijn abonnement verlengd. Ik heb voor de eerste 5G en ik merk dat de aantal Gs dat ik per maand krijg is dus niet genoeg. Ik zou i.p.v. 10 20 of zo willen kan dat? 


Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hallo @Lucyyy ,

Je kunt maandelijks jouw abonnement naar boven of naar beneden bijstellen. Dus inderdaad dan ook naar 10 of 20 GB per maand. 
 

Dat bijstellen kun je doen via Mijn KPN. De eerste wijziging kun je na één maand regelen via Mijn KPN. 

Lukt het na één maand niet via Mijn KPN? Bel dan met 0800-0402.  

De wijziging gaat dan in per de eerste dag van de derde maand. 

Je kunt tot die tijd wellicht jouw tegoed aanvullen met een losse bundel.

Je kunt kiezen uit een extra bundel van 1Gb, 3Gb of 5Gb : 

https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/bundels/extra-bundel.htm

Die bundels zijn 31 dagen geldig.

 

edit (31-1): Reactie aangevuld met mogelijkheid bundels...


Hi @Lucyyy!

Vanaf 1 maand na het ingaan van je contract, is het mogelijk om maandelijks je bundel aan te passen :slight_smile: Je zult dus even moeten wachten tot die 1e maand er op zit, en kunt daarna een hogere databundel kiezen! Het duurt daarbij wel weer tot de start van je nieuwe bundelmaand totdat die wijziging verwerkt kan worden. Je zult dus nog een 2e maand met weinig data zitten helaas. 


Omdat het nog wel even duurt totdat de wijziging actief wordt, heb ik mijn eerste reactie aangevuld met de mogelijkheid voor het kopen van een losse bundel. 

 


Fijn dankjewel. Ja ik denk dat ik nog paar dagen moet wachten. Daarna kan ik kijken hoe en wat. Ik weet genoeg nu, handig dit zeg🥰😂 hartstikke bedankt🙋🏻‍♀️


Graag gedaan Lucyyy ! :thumbsup_tone4: