Skip to main content

Ik heb het mobiele telefoonabonnement van mijn overleden moeder opgezegd eind mei. Op 16 juni heb ik een financiële afronding ontvangen. Nu ontvang ik eind juni nog een factuur. Hoe zit dit? 

 

Welkom op het forum @Marieke de Wolf en gecondoleerd met het verlies van je moeder. 

De factuur die je eind juni hebt ontvangen is de laatste factuur van dit abonnement? Zo ja, dan zou het hier om een slotfactuur moeten gaan waarop eventueel teveel betaalde abonnementskosten weer terug worden gestort. Op de tweede pagina van de factuur kun je de specificatie vinden, daarop staat ook vermeld over welke periode de factuur berekend is. 

Mocht daar iets niet op kloppen, zou je dan in je forumprofiel de adresgegevens, de naam van de contractant, het 06-nummer waar het om gaat en de laatste 3 cijfers van het bij ons bekende IBAN willen zetten? De laatste twee kun je bijvoorbeeld in het veld ‘Persoonlijke opmerkingen’ zetten. Alle velden waar privé achter staat zijn alleen inzichtelijk voor jou en de moderators op dit forum. Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt kan ik de factuur raadplegen. Ook hoor ik graag wat er precies niet klopt op de factuur, dan weet ik exact waar het om gaat. 


Ik heb niks meer vernomen, dus ik ga er vanuit dat het inmiddels opgelost is. Mocht dit toch niet het geval zijn, laat hier gerust weer een bericht achter. 


Reageer