Skip to main content

Onlangs heb ik een abonnement  aangegaan (met toestel Samsung Galaxy A41 ) Bestel datum 25/5/2020 ook heb ik gevraagd mijn nummer te behouden . groot was mijn verassing dat na een maand mijn abonnement geblokkeerd was en ik de volle prijs moest betalen. Ik heb 3 brieven gestuurd 1 naar Jorg Kramer persoonlijk helaas kreeg ik geen reactie dinsdag kreeg ik een brief dat mijn abonnement in gaat dus voor mij is het heel verwarrend 

 

Admin: titel aangepast ter verduidelijking

Ook hier geen reactie ?


Heel raar 4 brieven gestuurd naar hoofdkantoor zowel Groningen als Rotterdam . Helemaal geen reactie en ook de forum schijnt niet te werken  Rararara


Werkt wel. Maar je moet ff geduld hebben 😉


Ok maar geldt dat ook voor klachten die per brief gestuurd worden naar hoofd kantoor?

 


Ok maar geldt dat ook voor klachten die per brief gestuurd worden naar hoofd kantoor?

 

Weet ik niet. Nog nooit gedaan 😁


Hallo @DVBak, welkom op het forum! Het is hier druk waardoor het even duurt voor we aan dingen toekomen. Wat brieven betreft, dat is over het algemeen niet de handigste manier om geholpen te worden gewoonweg omdat het lang duurt. Heb je inmiddels contact gehad en heb je duidelijkheid? Als dat nog niet zo is, dan raad ik je toch aan (gezien het in ieder geval deels om financiële dingen gaat) om te bellen met 0800-0402. Doe dit tijdens kantooruren zodat je, als het nodig is, doorverbonden kunt worden met de financiële afdeling.

 


Hoi Erik 

dank je wel voor de moeite mij te beantwoorden . Maar het mocht niet baten op een heel associale manier werd ik afgescheept door de financiële dienst mijn bezwaren werden niet eens in acht genomen dus dan rest mij alleen een rechtzaak als ik door de deurwaarder lastig word gevallen 

DVBak


Misschien kunt u uw profiel invullen, dan kan @Erik_ eens kijken wat er precies is misgegaan.

https://forum.kpn.com/settings/profile