Skip to main content

Hallo ik heb zelf een fout gemaakt door  zelf perongeluk een nieuw abonnement te te doen ipv mijn abonnement te verlengen gelukkig heb ik het naar alle waarschijnlijkeid ongedaan maken buiten de veertien dagen bedenktijd

Gr

 

Hier reageren medewerkers pas na enkele dagen. Vul u profiel vast aan met alle relevante gegevens. Bellen is in dit opzicht denk ik een snellere optie.


Hallo @Janwg. Het nieuwe abonnement was dus duidelijk niet de bedoeling. Je geeft aan dat je dit reeds zelf ongedaan hebt gemaakt. Of dit goed is gegaan wil ik graag  voor je nakijken.  Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 


Verlengen is feitelijk ook een nieuw abonnement. Dus hou er rekening mee dat je alle voordelen en "gratis" dingen kwijt kunt raken. Dingen die bij het nieuwe abonnement niet genoemd worden, die zijn er ook echt niet.


Hallo ik heb dus net vernomen dat ik ineens meer als 100 euro heb moeten betalen deze maand twee keer een hoger bedrag afgeschreven zou het erg op prijs stellen dat kpn me hierover terug belt want als ik het doe krijg ik toch niet de juiste persoon aan de lijn

 

Gr


@Janwg Op het forum kan je geen terug bel verzoeken doen

Je kan wel je profiel invullen en dan kan een medewerker meekijken 

Verder Weet je zeker dat je heb geannuleerd?

 


Hallo ik heb dus net vernomen dat ik ineens meer als 100 euro heb moeten betalen deze maand twee keer een hoger bedrag afgeschreven zou het erg op prijs stellen dat kpn me hierover terug belt want als ik het doe krijg ik toch niet de juiste persoon aan de lijn

 

Gr

@Jeroen_dB staat al te popelen om u te helpen, maar dan moet u wel uw profiel invullen.


Behoud, mn oude nummer dat nieuwe abonnement zou komen te vervallen want er was iets mis gegaan, was opgelost dat is me verzekerd

Profiel heb ik zover ingevuld als mogelijk was met een verzoek me te bellen

Gr


Nogmaals terug bel verzoeken worden niet gemaakt via het forum.

De medewerkers springen bij als mede klanten elkaar niet kunnen helpen en dit is zo’n vraag.

Dan zal de medewerker het TOpic hier oppakken en de echte privé dingen via een privé bericht.

 


Dank voor het invullen van je profiel @Janwg Ik ga je helpen, stond al te popelen zoals @Nick83 aangeeft. Hier gaat iets goed mis. Zal verder met je communiceren via privé bericht, aangezien jij mij reeds eentje hebt gestuurd.


:thumbsup_tone1: