Skip to main content

Hello,

 

ik wil graag mijn abonnement opzeggen omdat ik al 3 jaar in België woon en werk.

Ik heb meerdere malen zelf geprobeerd via internet en mijn Kpn om dat te regelen, maar helaas zonder succes.

Mijn SIM card van KPN gebruik ik niet meer en die telefoon is ook al maanden stuk zo ik kan niet gecontacteerd worden op dat nummer.

Alsjeblieft, help mij om de abonnement te stoppen en mijn geld te BESPAREN!!!!

U kunt mij contacteren op de volgende Belgische mobiel nummer: +32 (0) *** *******

bij voorbat dank voor uw medewerking.

Met vriendelijke groeten,

 

Vincenzo Mennillo.

KPN mobielnummer: 06********

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

 

Hello,

 

ik wil graag mijn abonnement opzeggen omdat ik al 3 jaar in België woon en werk.

Ik heb meerdere malen zelf geprobeerd via internet en mijn Kpn om dat te regelen, maar helaas zonder succes.

Mijn SIM card van KPN gebruik ik niet meer en die telefoon is ook al maanden stuk zo ik kan niet gecontacteerd worden op dat nummer.

Alsjeblieft, help mij om de abonnement te stoppen en mijn geld te BESPAREN!!!!

U kunt mij contacteren op de volgende Belgische mobiel nummer: +32 (0) *** *******

bij voorbat dank voor uw medewerking.

Met vriendelijke groeten,

 

Vincenzo Mennillo.

KPN mobielnummer: 06********

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

 

Hallo via onderstaande link kun je je abo opzeggen als je buiten je vaste contract zit met 1 maand opzegtermijn:

https://www.kpn.com/service/administratie/opzeggen.htm


LOL

‘’...je wordt teruggebeld op telefoonnummer die bij ons in het system is bekend.”

Heb je mijn bericht goed gelezen? Ik kan niet gebeld worden op die nummer!!!

On line opzeggen, per telefoon of per brief zal voor mij onmogelijk zijn, want ik kan niet gebeld worden op mijn KPN nummer. Mijn geld blijft binnenstromen bij KPN maar ik heb echt geen service aan!!!

Echt frustrerend.

 


@vinavyl Welkom op het forum. 

Op het moment dat je je abonnement wil opzeggen omdat je naar het buitenland verhuist is het in dit geval het handigst om even te bellen naar mijn collega's. Je kunt hen vanuit het buitenland bereiken via +31612001200. 

Mijn collega’s daar kunnen je dan doorzetten naar de afdeling opzeggingen, zij kunnen dit dan verder met je afhandelen. 

@JanD Is overigens een mede forumgebruiker die enkel probeert te helpen :)


+31612001200. 

Beste Rutger,

 

ik heb de bovenstaande nummer al 5 keer gebeld in de laatste 2 dagen. Ik krijg nooit een medewerker aan de lijn, maar blijf constant te wachten voor meer dan 15 minuten per call.

Ik bel het vanuit het Buitenland en dat heeft nog ook kosten!! 

Hoeveel kost mij een afscheid van KPN te nemen

 

 


@vinavyl Wat jammer dat het niet lukt om mijn collega's te bereiken. Wellicht dat je het nog via deze link: https://www.kpn.com/service/administratie/verhuizen/emigreren.htm kunt proberen. 


Hey Rutger

het is eindelijk gelukt vanmidag

een hele vriendelijke collega aan de lijn gehad

nu net de bevestiging per e-mail mogen ontvangen !

bedankt voor je medewerking via de blog!

vriendelijke groet,


Dag Rutger,

 

Helaas ben ik weer hier om hulp te vragen.

Mijn abonnement werd op 6-12-20 beëindigt, maar 

vandaag krijg ik opnieuw een factuur van KPN, waar een andere sim card (097********) geregistreerd is op mijn naam voor een iPad die ik al jaren niet meer in gebruik heb, maar dat was in een voordelig combinatie, dus was het gratis, nu blijkbaar niet meer.

Mag ik u vragen hoe ik het snelste van dit abonnement kan vanaf?  Hopelijk zal het niet zo ingewikkeld zijn zoals de vorige opzegging.

Bij voorbat dank,

Vincenzo Mennillo.

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

 

 


@vinavyl Ik zie het andere abonnement inderdaad terugkomen. Ik zou je willen adviseren om daarvoor opnieuw even contact op te nemen met +31612001200. Voor het opzeggen van het abonnement is verificatie nodig, ik heb zelf helaas geen mogelijkheid om het abonnement op te zeggen. Is het opzeggen van het andere abonnement ook via mijn collega's van de telefonische klantenservice gedaan? 


Dag Rutger,

 

Ja dat werd via de klantenservice gedaan, maar zonder verificatie code. Het was toevallig, ik denk niet dat dit keer zonder verificatie zou lukken. Is er geen andere manier om op te zeggen? Graag jouw hulp ajb.

 

Mvg,

Vincenzo.


@vinavyl Een andere mogelijkheid om op te zeggen zou schriftelijk zijn. Meer informatie over de manier van opzeggen vind je hier op onze website. 


Goedemiddag,ik zou gaarne het volgende willen weten/vragen.Ik wil mijn abonnement beeindigen,en overstappen naar een andere provider.Heb mijn toestelkrediet inmiddels afgelost,en betaal nu alleen dan abonnementskosten toch ! Kunnen die abonnementskosten ook worden afgekocht,en wat voor een prijskaartje hangt daar bij aan ! En zo ja hoeveel,en kan ik dan overstappen !


Hallo @2007Pluto als je binnen je contract opzegt en overstapt moeten de nog niet-verstreken termijnen in 1 keer compleet betaald worden.

 


Hallo JanD Wijsgeer  :raised_hand: .Ik wil alleen mijn mobiele abonnement opzeggen,en kun je mij vertellen wat die kosten zijn,of moet ik bij iemand anders wezen,die mij dat exact kan uitleggen.Zijn dus 12 termijnen minus het toestelkrediet,wat ik reeds betaald heb.Denk dat ik nu aan circa €13/14 p/m zit nu,wat is dan ongeveer de afkoopsom,weet jij dat !


Hallo @2007Pluto , in MijnKPN kun je zien tot wanneer je huidige contract loopt en wat de maandelijkse kosten zijn.

Stel je abo kost €10 per maand en het duurt nog 10 maanden voordat je contract afloopt, dan moet je dus bij voortijdig opzeggen 10 x €10 = € 100,- afrekenen Plus een eventuele boete, ik meen €25, totaal dus €125 in 1 keer afrekenen bij de overstap naar een andere provider.

Duidelijk zo?