Skip to main content

Goedemiddag,

 

op 07-09-2023 is mijn maandelijks opzegbare abonnement ingegaan. Hier heb ik voor gekozen omdat ik nog niet wist welke telefoon ik wilde en mijne nog een tijdje mee kon. Helaas is mijn telefoon overleden en wou ik nu dus via belsimpel een refurbished Iphone via KPN laten verlengen.

Nu krijg ik bericht dat mijn abonnement pas 08-12-2023 Verlengbaar is.

Maar in de app staat einddatum contract 06-10-2023… 

Zou iemand mij hiermee kunnen helpen? want mijn telefoon doet het helaas niet meer dus heb zsm een andere nodig...

Heb inmiddels een Dame gesproken van de klantenservice, die begreep het ook niet en ze heeft zelf haar leidinggevende erover gebeld die het ook niet begreep. Ik werd verzocht even een KPN winkel te bezoeken en kijken of het daar wel lukt en anders een ticket aan te laten maken. 

Tips zijn nog steeds welkom :-)


Hoi @Chelsiiieee . Welkom op het forum.

Ik snap het advies om naar een winkel te gaan niet helemaal maar misschien had de collega daar een goede reden voor.

Hoe is dit verder afgelopen?


Ik snap het ook niet, maar:

Je abonnement heeft een opzegtermijn van een maand, dus als je gisteren hebt opgezegd zou het eindigen op 3/12/2023.

Maar, wat wil je verlengen, je hebt toch dat abonnement, simmetje uit je oude telefoon en in je  refurbished Iphone en lekker doorgaan met je abonnement. 


Tip 1: Een lening is helemaal niet verplicht voor een nieuwe telefoon, je kunt ‘m gewoon zo in een telefoonwinkel kopen.

Tip2: Geen lening = veel lagere maandlasten. Wel even in één keer wat meer kwijt. Hoewel...

Tip3: Per se iPhone = koop een refurbished (nou ja, tip van Dommeke, maar voor de volledigheid hier erbij)

Tip4: een Android telefoon is er al vanaf € 99,--.

Een nieuw sim-only abonnement kan na 3 maanden omgezet worden in een abonnement met lening. Dat geldt ook voor het abonnement met een minimale looptijd van 1 maand.


Tip 1: Een lening is helemaal niet verplicht voor een nieuwe telefoon, je kunt ‘m gewoon zo in een telefoonwinkel kopen.

Tip2: Geen lening = veel lagere maandlasten. Wel even in één keer wat meer kwijt. Hoewel...

Tip3: Per se iPhone = koop een refurbished (nou ja, tip van Dommeke, maar voor de volledigheid hier erbij)

Tip4: een Android telefoon is er al vanaf € 99,--.

Een nieuw sim-only abonnement kan na 3 maanden omgezet worden in een abonnement met lening. Dat geldt ook voor het abonnement met een minimale looptijd van 1 maand.

Ik wil ook een Refurbished iPhone via belsimpel 


Hoi @Chelsiiieee . Welkom op het forum.

Ik snap het advies om naar een winkel te gaan niet helemaal maar misschien had de collega daar een goede reden voor.

Hoe is dit verder afgelopen?

Hoi Erwin,

 

Ik moest naar de winkel om een ticket te laten aanmaken zodat ze dit konden uitzoeken. Dit kon de KS niet.

er is een ticket aangemaakt heb ook al terugkoppeling dit is blijkbaar een fraude beveiliging je kan pas na 3 maanden overstappen bij kpn om deze reden dus moet even afwachten tot december