Skip to main content

Hallo!

Uit eerder gestelde vragen begrijp ik dat ik mijn abonnement niet eerder zou kunnen verlengen.

Nou loopt er een earpods actie tot 4 oktober en kan ik 20 oktober verlengen. Ik zou heel graag wel van de actie gebruik maken en ben benieuwd of er iets mogelijk is?

Wellicht helpt het om erbij te vermelden dat ik al ruim 12 jaar mijn abonnementen bij jullie af sluit. 😁

mvg,

Lieneke

Nee, dat kan niet. Je moet gewoon niet op de KPN site (en sites van andere providers) kijken naar allerlei nieuwe toestelen en aanbiedingen zolang je niet kunt verlengen. Want dat is volkomen nutteloos.


@Nick83 vragen kost geen geld, toch?

In het verleden werd ik zelfs door (toen nog ‘Hi’) kpn zelf gebeld vóór dat ik kon verlengen, omdat ze leuke aanbiedingen hadden. 

 


@LDeBoer Helaas kan je niet eerder dan die 4 maanden verlengen 

‘Vroeger’ kon dat ook niet er kan namelijk niet een contract open worden gebroken zonder dat de klant extra kosten maakt.

 

Heel soms worden zulke aanbiedingen verlengd 

Als je kan verlengen rond de 20ste kijk dan nog eens welke aanbiedingen er dan zijn.

 


Hoi @LDeBoer

Leuk om te lezen dat je je contract graag wilt verlengen! :smiley: Zoals @Nick83 en @Roos79 al opmerkten, is het in beginsel helaas niet mogelijk om eerder te verlengen dan 4 maanden (120 dagen) voor de einddatum van je contract. De datum van 120 dagen voor het einde van je contract, hebben we voor het gemak je verlengdatum genoemd. In de tijden dat Hi nog bestond, werd er nog niet gesproken over een verlengdatum. Je bent toen hoogstwaarschijnlijk vóór je einddatum (niet vóór je verlengdatum) gebeld met een verlengaanbod. 

Mogelijk heb ik ook nog goed nieuws voor je. Als je nu een Sim Only contract hebt, is het namelijk wel mogelijk om vroegtijdig met een nieuw toestel te verlengen. Je kan daarvoor terecht in de KPN Winkel of je kan dit telefonisch aanvragen via 0800-0402 (gratis). Heb je nu nog een abonnement met toestelkrediet, dan kan je overwegen om dat vervroegd af te lossen. Als je dat nu doet, zetten we je abonnement per 1 oktober om naar een Sim Only contract en kan je dat Sim Only contract eveneens zoals hierboven beschreven met een nieuw toestel verlengen. Hopelijk heb je hier iets aan. Ik hoop je zo in ieder geval wat meer info te hebben gegeven. Mochten er toch nog vragen zijn, stel die gerust. :slight_smile: 


Ik heb geen reactie meer van je gezien, dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!


Ik zat een beetje met hezelfde.

Omdat nu van alles in de aanbieding is dacht ik: die ene maand (want ik kan over een maand verlengen), maar helaas blijkt het bovengenoemde “trucje” niet meer te kunnen.

 

Een los toestel nu kopen en straks sim only (of iig, geen toestel bij mijn abonnement) daar schiet ik niets mee op, want de kortingen op een toestel icm een abonnement zijn vele malen hoger dan de korting die je op een toestel los krijgt (ookal is het een hele goede aanbieding).

Toch jammer dat ik met mijn verleng periode altijd net buiten de periodes zit waar acties zijn….

 

naja, we gaan het zien, nog 28 dagen wachten hahahahah