Skip to main content

Goedemorgen kpn!! Omdat ik het gebel met jullie nu wel zo helemaal beu begin te worden nu maar op de deze manier. Er zijn de afgelopen maanden meerdere dingen mis gegaan vanavond jullie kant omtrent mijn nieuwe telefoon abonnement. Te vroeg verstrekt, geen contact opnemen, rekeningen naar mij sturen terwijl die niet zouden komen etc etc. Na nu 2 keer in de winkel te zijn geweest en met de klantenservice te hebben gebeld is mij verzekerd dat alles opgelost zou worden. Na vorige week weer ANDERHALF UUR aan de lijn te hebben gezeten met de klantenservice zijn mij een paar beloftes gemaakt vanuit jullie kant. Waaronder dat ik vorige week nog terug zou worden gebeld om het een en ander op te gaan lossen. Ik had van te voren niet gedacht dat bij een nieuw abonnement er zo ontzettend veel gezeik zou ontstaan en de service van jullie naar mij ( een nieuwe klant) zo ronduit bedroevend zou zijn. Ik vraag me af of dit probleem wat door mensen aan de Klantenlijn meermaals als fout van kpn is aangeven nog een keer wel gaat worden opgelost i.p.v het alleen maar te zeggen. Benieuwd naar de reactie 

 

Hoi @Thijs G, welkom op het forum!
Dit is geen goede start zo! Ik kijk graag even met je mee.
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij je 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je iban bij “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden?


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!