Skip to main content

We hebben in ons huishouden 4 abonnementen van KPN. 

Op 22-09-22 is het abonnement van nummer 06-******** gewijzigd. Een nieuwe telefoon + Unlimited data….

De telefoon is ontvangen maar de data is nog niet doorgevoerd. Dit zou per 01-10-22 zijn. Zaterdag 01-10-22 hebben we hierover gebeld. Er werd aangegeven dat dit tot 17:00 kon duren. Nu is het maandag 04-10-22. Er is nog steeds niets omgezet. 

Wel zag ik zaterdag dat er “extra kosten" van 24,60 (servicenummers-dienst). Dit vind ik echt vreemd, zeer klant onvriendelijk. Ik bel omdat een service niet geleverd is en moet daar vervolgens dit voor gaan betalen. Wij zijn kpn klant.

Admin: 06-nummer verborgen in screenshot en tekst i.v.m. privacy

Het telefoonnummer van KPN is 0800-0402. Dat nummer staat ook gewoon in die brief. Dit nummer is gratis. U heeft waarschijnlijk gegoogled naar het nummer van KPN. Dan krijgt u een duur betaalnummer. 

Of het nummer ingevoerd in de zoekbalk van google in plaats van in de bel-app 😑 dat hoorde ik laatst ... dat da soms ook gebeurt... 

Waarom het Unlimited abonnement niet gestart is weet ik niet. U zegt dat u 4 abonnementen heeft. Kan het dat het verkeerde abonnement verlengt is?


Toch blijft het vreemd dat je moet betalen terwijl je kpn klant bent.

Er is bij niemand binnen ons gezin iets aangepast/gewijzigd.


Belangrijkste is dat het unlimited abonnement geregeld wordt. Bij wie moet ik daarvoor zijn?

 


Vul uw forumprofiel in, dan kan een KPN medewerker er naar kijken.

https://forum.kpn.com/settings/profile

Het oude contract is wel afgelopen? Als u voortijdig verlengt heeft, dan gaat het nieuwe contract pas in als het oude afgelopen is.


einddatum contract was 29-04-2020


Formulier was al ingevuld. Alleen op opslaan geklikt. Is dat juist?

 


@Tamarakpn Dat is helemaal juist en welkom op het KPN Forum! Heb je al wat meer duidelijkheid gekregen over de status van het abonnement? Op het nummer in jouw profiel kom ik niet direct een wijziging tegen. Zou je in het vakje “Persoonlijke opmerkingen” het nummer in kwestie kunnen zetten? Dan kijk ik even mee. 


By the way; het gratis 0800 nummer van kpn staat nota bene onderaan je screenshot….

Mijn abonnementen liepen altijd van af de 1 ste van de kalendermaand. Tegenwoordig is dat niet meer zo. Mijn huidige abonnement (en dus bundel) loopt per 5 de van de kalendermaand.
Ik verwacht dat de nieuwe bundel bij jouw dus ook deze week wel zal starten.

Het gratis nummer van kpn is 0800 0402
Je kunt ook het gewone nummer bellen: 06 1200 1200 (gebruikelijke kosten)
Je kunt dit bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.


@Tamarakpn Dat is helemaal juist en welkom op het KPN Forum! Heb je al wat meer duidelijkheid gekregen over de status van het abonnement? Op het nummer in jouw profiel kom ik niet direct een wijziging tegen. Zou je in het vakje “Persoonlijke opmerkingen” het nummer in kwestie kunnen zetten? Dan kijk ik even mee. 


Hoi Remco,

Ik heb het nummer vermeld bij persoonlijke opmerkingen. Inmiddels is het nog niet geregeld. Na telefonisch doorgezet te zijn naar een 2e helpdesk dachten ze dat het aan de simkaart lag. Nieuwe simkaart ontvangen. en een soft reset gedaan. Ook dit heeft niets gedaan. Gewacht tot de 5e(factuurdatum). Nog steeds niets.


Dank je Tamara, ik heb even gekeken en ik kan inderdaad ook bevestigen dat ik nog geen voortgang zie in de order ook niet na de simwissel. Wanneer is het exact doorgezet naar de backoffice? Soms kan het enkele werkdagen voordat ze daarop terugkomen.


Hoi Remco,

22-09-22 hebben we het abonnement telefonisch gewijzigd. 01-10-22 hebben we de eerste keer gebeld. Maandag 03-10-22 hebben we met de backoffice gebeld. Zij hebben die dag een simkaart verzonden. De simkaart is er dinsdag ingestopt.

 


@Tamarakpn Vreemd. Dus samenvattend: je hebt nu dus het nieuwe toestel in huis en deze is nu ingeschakeld en de nieuwe simkaart is in dit toestel geactiveerd?


Ja dat is juist


@Tamarakpn Ik heb dit gisteren doorgezet naar onze Backoffice. Ik hou het voor je in de gaten en zodra ik een antwoord heb zal ik je een berichtje sturen! 


Het zou fijn zijn als het opgelost zou worden. Duurt erg lang nu.

Bedankt zover.


@Tamarakpn Ja ik kan dit ook niet meteen verklaren. Ik vermoed dat het samenhangt met het niet goed registreren van de ontvangst van het toestel. We houden contact!