Skip to main content

Goedemorgen,

 

Ik heb laatst eens mijn abonnement veranderd. Nu heb ik zojuist de factuur binnen gekregen. Er staat dat ik €26,50 moet betalen voor het abonnement, terwijl in MijnKPN staat dat het abonnement maar €21,50 is. En mijn korting op mobiel is ook ineens verdwenen.

 

Hallo @Jennii93 ,

Dan lijkt het erop dat je jouw 5 euro korting vanwege KPN -Hussel niet (meer) geactiveerd staat. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden

Meestal gaat dit automatisch goed, maar bij jou moet het kennelijk handmatig aangevraagd worden. 


Psst, voor maar een eurootje meer per maand bel/sms je onbeperkt binnen de E.U. ! :wink::relaxed:

Zo te zien staat je korting wel in MijnKPN. Het lijkt dus goed doorgekomen. Geen korting vermeld op factuur?


Hoi @Jennii93, op het screenshot dat je deelt staat het bedrag wel genoemd. Dat maakt me benieuwd waar je een ander bedrag zag staan, was dat in de bevestiging van de wijziging of op een factuur? Als het op de bevestiging was kan dat, daar wordt de Husselkorting niet benoemd. Die zie je wel in MijnKPN en op de factuur als die aanstaat. Je zag het dus op de factuur zonder de korting staan? Kan je jouw forumprofiel aanvullen zodat het 06-nummer en de laatste 3 cijfers van de IBAN (bij "Persoonlijke opmerkingen”) er ook bij staan? Dan kan ik ook met je meekijken.


Als het goed is staat het nu in mijn profiel 😅

Hierbij ook het stukje wat op de factuur staat.

Op de vorige facturen stond ook nog korting op Mobiel bij. 🤨
 

 


Dank je voor de gegevens @Jennii93, ik zie al waardoor het verschil tussen MijnKPN en de factuur komt. De Husselkorting is actief geworden op 2 juli, dus net 1 dag na de periode waar de factuur over ging. Daardoor zie je de korting wel actief staan in MijnKPN. De factuur is later dan dat gestuurd, maar was voor deze periode al wel aangemaakt op dat moment.

Op de volgende factuur zal de periode vanaf 2 juli alsnog die korting krijgen en daarnaast zal de korting ook voor de nieuwe periode (01.08 - 31.08) in mindering worden gebracht.