Skip to main content

Ik ben in het bezit van een dongle. Echter ik wet niet meer zeker op welke van de 2 bedrijven deze staat. Kunnen jullie dit op basis van het nummer op de simkaart achterhalen?

Dit is een forum voor de particuliere klant, dit is het forum voor zakelijke klanten. 

Verder kunt u bellen met 0800-0403 of langs een van de KPN XL zakelijke winkels.


Gaat het inderdaad om een zakelijk abonnement voor de dongel dan kunnen de KPN moderators hier op het forum je niet helpen @Abonnement houder simkaart 

 

Dit is een forum voor de particuliere klant, dit is het forum voor zakelijke klanten. 

Verder kunt u bellen met 0800-0403 of langs een van de KPN XL zakelijke winkels.

 


Gaat het inderdaad om een zakelijk abonnement voor de dongel dan kunnen de KPN moderators hier op het forum je niet helpen @Abonnement houder simkaart 

 

Dit is een forum voor de particuliere klant, dit is het forum voor zakelijke klanten. 

Verder kunt u bellen met 0800-0403 of langs een van de KPN XL zakelijke winkels.

 

Ik heb dus het nummer dat op de simkaart staat. Ik heb verder geen info of het een zakelijk of privé sim is. Daar er door mijn organisatie in het verleden wel vaker ook privé sim kaarten werden geregeld. Wat ik dus wil weten of jullie met het nummer kunnen zien op wie zijn naam hij staat.


Kijken kan altijd @Abonnement houder simkaart. Vul het simkaartnummer maar in jouw forumprofiel bij het veld "Persoonlijke opmerking". Geef je dan daarna hier een signaaltje in het topic? 


Kijken kan altijd @Abonnement houder simkaart. Vul het simkaartnummer maar in jouw forumprofiel bij het veld "Persoonlijke opmerking". Geef je dan daarna hier een signaaltje in het topic? 

Ik heb het toegevoegd alvast bedankt voor het meedenken. 


Ik zie geen consumenten abonnement met het ingevulde simkaartnummer @Abonnement houder simkaart. Ik ga er dan toch van uit dat het zakelijk is uitgegeven. 


Dan ga ik het proberen in het zakelijke forum. Bedankt.Â