Skip to main content

ik heb een tijdje terug een abbonement afgesloten met een toestel.

een abbonement van 25gb dat werd verdubbeld.

gisteren kreeg ik ineens een sms van 75% die ik normaal zelden krijg dus toen keek ik in mijnkpn app en toen stond er ineens dat ik nog maar een abbonement van 4gb heb.

hoe kan dit? in mijn factuur staat ook gewoon 50gb.

Goedemiddag @Heezik, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Bij een verlenging hoort ook een nieuw abonnement. Jij geeft aan dat je gekozen hebt voor 25GB en dat deze verdubbeld zou worden. We verdubbelen onze abonnementen niet meer sinds enige tijd (is geen voordeel bij KPN Husselen meer) en de 25GB bundel staat ook niet meer tussen ons huidige aanbod. Wanneer heb je verlengd? Het kan zijn dat jouw nieuwe bundel nu pas ingegaan is, je krijgt dan naar rato van de resterende maand het aantal GB. Zaterdag start de nieuwe bundel (elke 1e van de maand). Ik ga er vanuit dat je dan wel meer GB's krijgt. 

Mocht je willen dat ik nog niet voor je controleer, dan doe ik dat uiteraard graag. Zou je dan jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer?

Laat je het mij even weten? :slight_smile:


@Heezik ik heb helaas geen reactie meer gehad. Kan je aangeven of ik nog iets moet nakijken, of klopt het dat je een wijziging hebt aangebracht en dat dit gisteren met een nieuwe bundel is gladgestreken?


heb nu een abbonement voor 20gb waar ik in het begin toestemming van had gekregen en dat staat nu in het mijnkpn overzicht dus het is al opgelost.
maar het zou wel handig zijn als ik van te voren nog even geïnformeerd word wanneer er iets word aangepast maar goed ben weer op de hoogte 😉.


Reageer