Skip to main content

Hallo,

Ik ben sinds 25 april 2023 geëmigreerd naar Canada. Heb vlak na dat ik aangekomen ben en een nieuw Canadese nummer heb, mijn KPN mobiele abonnement opgezegd en aangegeven dat ik 20 juni 2023 als einddatum wil. 
tot op heden heb ik geen bevestiging email gekregen dat het opzeggen gereed is. Het enige is wat ik ontvangen heb is het ontvangstmail dat de aanvraag en bewijsstukken ontvangen is. 

Inmiddels heb ik de emigratie formulier nu 3x ingevuld maar krijg geen gehoor op een niet betaalde automatische incasso. 

Beste KPN ik wil graag dat mijn abonnement per 20-06-2023 stopt! Wie binnen KPN kan mij daar bij helpen? 
Na vele jaren dit abonnement goede service te hebben gehad zelfs nog vanuit “Hi”, voor dat het compleet fuseerde met KPN, ben ik erg teleur gesteld met de afhandeling omtrent emigratie.

Voor vragen of meer informatie kunnen jullie gerust bereiken via de email, bellen is voor mij te duur.

m.v.g.

M.G.Taylor

Hallo @M.G.Taylor, wat leuk zeg, Canada!

Heel logisch dat je jouw abonnement bij KPN wilt opzeggen als je in Canada zit. Nu is het alleen zo dat ik via deze weg jouw abonnement niet kan opzeggen. Maar ik kan wel kijken of ik je kan helpen bij het uitzetten van de juiste stappen om jouw opzegging rond te krijgen. Ik heb daarvoor wel wat informatie van je nodig.

Zou je je forumprofiel willen aanvullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum, klantnummer en de laatste 3 cijfers van jouw IBAN? Jouw mobiele nummer en IBAN kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef even een seintje als je dit gedaan hebt.