Skip to main content

ik heb paar maanden geleden een abbonement afgesloten bij KPN, alleen hij hoort pas in September in te gaan. echter heb ik nu mijn eerste factuur al binnen gekregen.. wat nu?



*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Goedemiddag @kaylee.p, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Oh, dat lijkt dan niet helemaal goed te gaan. Het gaan om een abonnement voor je mobiele nummer? Zo ja, is het dan ook met behoud van je huidige nummer of dat niet? Want een abonnement kan je aanvragen 4 maanden voordat je contract eindigt. Dit geldt voor verlengen, maar ook voor overstappen. Het gaat dan in per einddatum van je huidige contract bij KPN of een andere provider. Een eventueel nieuw toestel dat je erbij hebt gekocht ontvang je wel direct. Ik ben heel benieuwd wat dan een aantal maanden geleden is. 

In ieder geval heb ik wat gegevens nodig, zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, evt. ontvangen klantnummer en 06-nummer (bij nummerbehoud)? En indien je een ordernummer hebt, graag die ook noteren (bij persoonlijke opmerkingen). Geef je een seintje wanneer het aanvullen gelukt is? Dan ga ik voor je kijken!


Beste Susan,

ik heb KPN ook gesproken via de telefoon, en moest daardoor contact opnemen met opzeggen@kpn.com,

ik heb dat gedaan, alleen geen reactie gekregen.

heeft u voor mij een email adres? Dan zou ik evt alle gegevens van de bestelling, het complete verhaal naar u door kunnen sturen. 
 

ook heb ik in mijn forum profiel alles aangepast, ik hoor heel graag van je!
 

met vriendelijke groet,

 

Kaylee 


Wat ik kan zien @kaylee.p, is dat het abonnement aangevraagd is op 30 mei en ingegaan is op 7 juni. Daar zit dus niet veel tijd tussen. Ik kan je even een e-mailadres doorsturen via een privebericht, maar ik kan er niet voor zorgen dat het abonnement tijdelijk stopgezet wordt. Was er een bepaalde reden dat je pas in september gebruik wil maken van dit KPN abonnement?


Omdat ik nog een abbonement heb lopen waardoor ik pas wil overstappen wanneer mijn andere is afgelopen!


Hi @kaylee.p daar ben ik weer! Ik heb je mail ontvangen en ik zie daarin meteen iets opvallends:

Bij uw aanvraag hebben wij u herhaaldelijk verzocht om aanvullende gegevens. Tot nu toe hebben wij deze nog niet ontvangen.


Dat betekent dat wij hier geen bericht van hebben ontvangen vanuit jou. Als ik de systemen induik dan zie ik inderdaad meerdere pogingen via e-mail en sms met de melding dat de overname niet gelukt is vanwege een lopend contract bij je huidige provider en  wij aanvullende informatie nodig hadden. Op 2 juni het laatste bericht hierover, enkele dagen daarna is het abonnement ingegaan. Ik zie dat je op 30 mei hier contact over hebt gehad en een notitie met dat je even zou afwachten. Dat is niet handig geweest in deze situatie.. Ik kan het abonnement niet tijdelijk bevriezen of iets dergelijks, wat mij verstandig lijkt is dat je hiervoor een klacht indient. Dat kan via mij, maar kan je ook zelf via onze website doorgeven. Dat laatste lijkt mij het handigst, je kan dan precies de situatie uitleggen en wanneer je contact hebt gehad en wat er destijds gezegd is (dat kan ik namelijk niet inzien, alleen de notitie). Er zal dan persoonlijk naar dit probleem worden gekeken!


Ik zou het graag via jou willen doen! Ik snap het helaas niet zo goed via de site


Hoi @kaylee.p, ik neem het even over van mijn collega Susan. 
Via deze link kom je direct bij het formulier voor een klacht.
Deze wordt dan automatisch meteen bij de juiste afdeling neergelegd. Zij nemen dan binnen 10 dagen contact met je op hierover!


Is het nog gelukt een klacht in te dienen via het formulier @kaylee.p?


Ja! Ik heb contact opgenomen. Dankje