Skip to main content

Beste KPN,

 

Op 21 januari 2020 heb ik een bestelling

(Bestelnummer: ARMOR-459387 )voor een sim only abonnement gedaan bij KPN. Ik was hiervoor een Telfort klant.

Besteloverzicht

Mobiel
Hussel 20 GB en onbeperkt bellen/sms 1 maand Looptijd: 1 maanden €34.00  
Korting gehele looptijd 1.50 32.50
+ KPN (3in1) Postpaid NFC SIM-kaart Prive   €0.00
+ Hussel Mobiel Korting (7,50 euro)   €-7.50
Totaal per maand   € 25.00
Aansluitkosten (via factuur)   €25.00
Totaal eenmalig   €25.00
Totaal prijsoverzicht Internet en Mobiel
Totaal gedurende actieperiode   €25.00
Totaal eenmalig via factuur   €25.00
Totaal eenmalig bij levering   €0.00

 

De dame aan de telefoon had alles voor me geregeld en nagelopen en gaf aan dat het zou kunnen dat bij de 1e factuur de overschrijvingskosten zouden staan. Deze kon ik negeren.

Op 16 maart 2020 is er €67.59 van mijn rekening afgeschreven??? Hierna heb ik op 17 maart gebeld met Emy (kon geen achternaam geven). Emy gaf aan dat de korting niet verwerkt was en zou dit voor de volgende factuur in orde maken. Voor de maand april was de factuur 0 euro. Ik ben toen in mijn MIJNKPN nog even naar het abonnement gaan kijken. Daar zie ik nogsteeds de maandprijs van 35 euro staan ipv 25 euro. Tevens heb ik nu een bedrag van 67,59 betaald terwijl ik na 2 maanden 50 eu betaald zou moeten hebben.

 

Graag verzoek ik  jullie dringen om mijn abonnement naar de bestelling aan te passen. Ik heb vanwege de prijs van 25 eu gekozen voor KPN kon ook bij Telfort blijven. Ik wil het teveel betaald bedrag graag terug of verrekend met de volgende factuur hebben.

Er is ook geen emailadres waar ik het bewijs van de bestelling naar op kan sturen. Als dat nodig is doe ik dat met alle plezier.

 

Hoor graag van jullie.

 

mvg

H.Ouameur

(...)

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Hoi @H.Ouameur, welkom op het forum!
Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je een ander bedrag betaalt dan we afgesproken hebben. Ik heb al even meegekeken naar je order maar heb ter verificatie nog de laatste 3 cijfers van je iban, je postcode en huisnummer nodig. Zou je die toe willen voegen aan je profiel


Aangepast. Ik het laatste 3 cijfers iban maar in het veldje over mij toegoevoegd. 

Hoor graag van jullie.

 

Gr

Hamid


Bedankt! Ik heb meteen je gegevens er even bijgepakt.
Je hebt hier een collega over gesproken op 17-03. Deze heeft een ticket aangemaakt om de €7,50 Hussel korting aan te zetten en de aansluitkosten en eerste maand korting vergoed.
Je hebt hier op 22-04 nog een keer contact over opgenomen omdat je de korting nog niet had. Ik zie in de notities staan dat je nu zelf de korting aan zou vragen via de site. Dat kan via deze pagina omdat je je thuis abonnement bij Telfort hebt.
De korting wordt dan de eerste van de volgende maand aangezet. Als je dat de afgelopen week ergens gedaan hebt moet de korting dus op 1 mei actief worden. Al je het nu doet kan het net deze maand missen en wordt het op 1 juni aangezet.

In de laatste aantekening zie ik ook de toezegging staan dat we de gemiste korting vergoeden als de korting aanstaat. (we weten op dat moment pas wat je gemist hebt). Dit gaat niet automatisch, zou je mij hierover nog een berichtje willen sturen als de korting straks aanstaat? 


Thomas de korting staat nu goed. De abo kosten zijn nu 25 eu p.m. Zou je nog even kunnen kijkem naar vergoeding van de gemiste korting. Alvast bedankt. Gr. Hamid 


@H.Ouameur  Hoi Hamid, bedankt voor je reactie! Ik zie hem nu aan staan inderdaad!
Als ik het goed reken heb je de korting zo'n 38 dagen misgelopen. Dit komt neer op een verschil van ongeveer €10. Ik heb dit op je eerstvolgende factuur in mindering gebracht!


@Thomas  ik heb zojuist een nieuwe factuur ontvangen. De 10 euro is niet in mindering gebracht. Kan dit in orde gemaakt worden ????


@H.Ouameur .  Ik zie het! Dat is vreemd aangezien ik ook de credit opdracht van @Thomas zie staan.  Waarom deze niet verwerkt is, snap ik (nog) niet.

Ik bespreek dit  even met hem en kom er z.s.m. op terug.

 


Ik heb het antwoord. De credit wordt altijd op de factuur van de maand, volgend op de maand van invoer, gedaan. Dus je kunt die 10 euro bij de komende factuur terugverwachten. Excuus voor de verwarring!