Skip to main content

Hallo,

 Ik zie dat mijn abbonement kosten 49,61 pm zijn?.. Twee weken geleden heb ik een abbonement afgesloten met 35,00 pm. 
Of komen er deze maand ook nog kosten op de abbonement kosten?

Vriendelijke groeten,

Karwester.

Aansluitkosten zeker? Wat staat er precies op de factuur?

U heeft geen tv en geen telefonie?


@Karwester

De eerste factuur bevat meestal wat extra posten (zie Uitleg factuur Mobiel), zoals aansluitkosten.

De abonnementskosten gaan per kalendermaand en je betaalt vooruit. Op de eerste factuur betaal je ook het deel van de afgelopen startmaand achteraf. Vanaf de tweede factuur zie je een ‘normaal’ beeld.


Goedemorgen @Karwester, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Afhankelijk van hoe het precies in elkaar steekt kan je meer kosten hebben dan die € 35,00 per maand. Bij een nieuw abonnement bij KPN als nieuwe klant heb je aansluitkosten die op de eerste factuur worden verrekend. Indien het gaat om een verlenging, dus nieuw abonnement maar niet nieuw bij KPN, dan kan het zijn dat nog een deel van het vorige abonnement gefactureerd is. Dit loopt namelijk in elkaar over, en heeft soms overlap. Indien er overlap is krijg je de teveel betaalde kosten automatisch terug op de volgende factuur.

Je kan het beste even de factuur bekijken (specificaties) om te kijken waar de extra kosten vandaan komen die je niet verwacht had. En mocht ik hier verder nog iets voor jou in kunnen betekenen, dan hoor ik het ook graag! Vul je dan jouw Forum profiel even aan met naam, postcode + huisnummer en klantnummer?


@Karwester, ik heb helaas niks meer van je gehoord. Ben je er inmiddels uitgekomen, of kan ik je hier nog bij helpen?


Reageer