Skip to main content

Geachte heer/mevrouw,

Ik heb een toestel waarbij het abonnement op 16-07-2020 verloopt. Nu wil ik graag een nieuw abonnement met een nieuw toestel. Hoe zit dat?

 

Admin: titel aangevuld i.v.m. volledigheid en topic naar juiste categorie verplaatst

Hallo @Dianaj,

Als jouw contract afloopt per die datum mag je dus verlengen. Via MijnKPN is de button voor '’Verlengbaar per'’ veranderd in '’Je kunt nu verlengen'’. Je kiest wat je wilt en kiest voor hoe jij het toestel af wilt betalen, hoeveel per maand of in één keer. Kies je voor in termijnen, dan zal je deze termijnen gaan aflossen zodra je nieuwe contract dan is ingegaan. 


Welkom op het forum @Dianaj. 4 maanden voordat je contract afloopt kan je verlengen, als jouw contract tot 16 juli loopt zou je nu al een verlenging moeten kunnen doen. Dat kan via MijnKPN zoals Chris al noemt. Heb je daar al kunnen kijken? Is het gelukt om het abonnement te verlengen?


We hebben geen reactie meer van je gezien @Dianaj, ik neem aan dat dat betekent dat het gelukt is :slight_smile:  Als dat niet zo is, of als je andere vragen voor ons hebt horen we het graag.