Skip to main content

Hallo,

Ik heb pasgeleden mijn abonnement aangepast naar onbeperkt data + 150 min. voor 24 euro. Dubbel onbeperkt was 25 euro, maar ik was nooit over 150 min heen, dus koos ik voor de eerste optie. Door omstandigheden ga ik toch meer bellen en daarom besloot ik mijn abonnement aan te passen naar onbeperkt bellen en onbeperkt internet. Nu betaal ik 37 euro ipv 25. Als ik nu een ander /nieuw abonnement afsluit betaal ik wel 25 euro. Moet er dan nog iets verwerkt worden? Of ben ik nu gestraft voor het veranderen van mijn abonnement?  
Peter

Lijkt me dat er inderdaad iets niet klopt. Kunt u een schermafdruk plaatsen van de factuur 2de blad? Uiteraard persoonlijke gegevens weggepoetst. En ook een zelfde schermafdruk van een paar maanden geleden toen het nog 24 euro was.


Heb je ook internet thuis van KPN? Ik verwacht dat de husselkorting (onterecht?) op een of andere manier is komen te vervallen. Dit kunt u op deze pagina opnieuw aanmelden. 


 


Ik denk dat ik ‘korting op mobiel’ mis.. Het verschil is overigens iets minder groot. Van 24 naar 32,50, maar toch nog een aanzienlijk verschil per maand. 


Heb je ook internet thuis van KPN? Ik verwacht dat de husselkorting (onterecht?) op een of andere manier is komen te vervallen. Dit kunt u op deze pagina opnieuw aanmelden. 

Heb je KPN Thuis internet? In dat geval moet je bovenstaande even doen. Verder is het handig dat je je forumprofiel invult, dat kan een moderator je de gemiste korting crediteren zodat het allemaal weer klopt. 


Heb je ook internet thuis van KPN? Ik verwacht dat de husselkorting (onterecht?) op een of andere manier is komen te vervallen. Dit kunt u op deze pagina opnieuw aanmelden. 

Heb je KPN Thuis internet? In dat geval moet je bovenstaande even doen. Verder is het handig dat je je forumprofiel invult, dat kan een moderator je de gemiste korting crediteren zodat het allemaal weer klopt. 

Ik heb gekeken, maar er stond al dat ik ‘compleet’ ben. Forumprofiel heb ik nu aangevuld.


Hallo @PKoster, de extra Husselkorting van €7,50 is niet meegekomen op de factuur. Ik heb de afdeling die over de Husselvoordelen gaat, aangestuurd. Dit zal uiteraard voor jou worden aangepast. Uiteraard met terugwerkende kracht. 


Hallo @PKoster, de extra Husselkorting van €7,50 is niet meegekomen op de factuur. Ik heb de afdeling die over de Husselvoordelen gaat, aangestuurd. Dit zal uiteraard voor jou worden aangepast. Uiteraard met terugwerkende kracht. 

Heel fijn!! Hartelijk bedankt voor je bericht!