Skip to main content

Ik heb nu een contract met een half jaar korting na de kortings periode volgens contract            € 27,50 nu heb ik een mailtje van KPN ontvangen dat het €47,50 wordt !!! Wat nu ???

Hallo @KTM250mc , niks wat nu, je wist het van te voren en nu loopt je contract gewoon door voor de abo-prijs zonder de korting.

 

 


€ 47,50 is gewoon de normale prijs voor 100 mbit. Dat moet iedereen betalen. 


Beste Nick en Jan ik ben denk ik niet duidelijk geweest ik heb een 5 gb contract  voor €27,50 per maand met de eerste 6 maanden € 7,50 korting nu krijg ik een mailtje van KPN dat het 47,50 wordt !!!!  


Het gaat hier dus om een mobiel abonnement. Niet om een thuis abonnement. Logisch ook, het staat bij "Mobiel". Dat had ik niet gezien. 

Echter bij mobiele abonnementen is het niet gewoonlijk dat iemand 6 maanden korting krijgt. Had u dat overeengekomen met een medewerker? 


Hallo Nick 83 het is een mobiel abonnement dat ik via de KPN site heb afgesloten ik wacht gewoon af wat er van mijn rekening afgeschreven wordt waarschijnlijk is het een foutief mailtje ik heb een contract zwart op wit . Ik ben al meer dan 25 jaar klant dus het zal wel goed komen bedankt voor je reactie.


Hallo @KTM250mc, bij de mobiele abonnementen van KPN is er life-time korting. Geen 6 maanden korting. Heb je een e-mail ontvangen over actiekorting die na 6 maanden afloopt? Dan zal dat gaan over actiekorting op het internet en tv abonnement. Vlak voordat de kortingsperiode afloopt ontvangen klanten namelijk bericht, dat de korting afloopt. 

Als jij jouw profiel invult, kijk ik even in de administratie om duidelijkheid te verschaffen.