Skip to main content

Mijn vrouw heeft een oud Telfort 700/175 abonnement dat nog voldoet. Zie mijn profiel voor het klantnummer en telefoonnummer.
Enige dagen geleden is haar nieuwe bundel ingegaan. Het tegoed staat op 1400 Mb en 525 minuten.
Door combinatie met KPN thuis krijgt zij extra data en minuten.
Vorige maand waren wij op vakantie en daar was slechte wifi dekking. Daarom is er veel data gebruikt. Zo veel dat de bundel op was. Volgens de KPN app was de databundel 4200 Mb. Naar ik mij herinner is dat al een hele tijd zo. Deze maand is de bundel dus maar 1400.

Kunt u mij meedelen wat hier de reden van is?
Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,
Arthur

Hallo @AaWee bij TFT kun je je data maximaal 2 maanden meenemen naar de huidige maand, dus als je per de nieuwe factuurdatum nieuwe data hebt gekregen en de oude data was op, begin je dus weer met 700+700=1400.

Je kunt op een bepaalde ingangsdatum, als je geen data gebruikt zou hebben, nooit meer hebben dan  1400+1400+1400= 4200.

Het is dus helemaal goed gegaan zoals je zelf schrijft, de oude voorraad van 4200 totaal opgemaakt en met de nieuwe maand weer 1400 gekregen, dus saldo = 1400, klopt dus precies.

 


Hallo Jan,

Bedankt voor je antwoord  Daar had ik totaal niet aan gedacht. Het is een abonnement uit 2015. Geen idee meer wat de voorwaarden waten. De voorgaande maanden ging de bundel nooit op. Dus dan is de nieuwe bundel van 1400 logisch. 😊

Groet,

Arthur

 

Â