Skip to main content

Goedemiddag,

Kan ik ergens zelf mijn abonnement omzetten naar Prepaid? (met nummerbehoud)
Ik woon op Curacao en kan de klantenservice niet bellen (0800 nummer). Op de chat wordt nooit gereageerd (maar dat ligt er misschien wel aan dat ik vanuit hier chat..). Ik kan dus niet in contact komen met jullie.. 
Het zou fijn zijn als dit via mail of chat geregeld kan worden.

Is dat mogelijk?

 

Hoi @Mariska Peters , hiervoor zou je toch met de klantenservice moeten bellen. KPN heeft geen mail- of chat- ingang voor dit soort verzoeken.

Vanaf het buitenland kun je bellen met +31612001200. 

Laat maar weten of het gelukt is.


Hoi @Mariska Peters , hiervoor zou je toch met de klantenservice moeten bellen. KPN heeft geen mail- of chat- ingang voor dit soort verzoeken.

Vanaf het buitenland kun je bellen met +31612001200. 

 

De Nederlandse openingstijden

Maan- vrijdag 8 tot 18; zaterdag 8 tot 17 uur.

Voor jouw dus: 3 tot 13 uur; zaterdag 3 tot 12 uur.


Hey Joris,

Ik heb toevallig net gebeld. Vond het nummer in een eerder bericht. Dit gaat me alleen nooit lukken op deze manier. Het tijdsverschil is 5 uur en ik werk doordeweeks. Net 15 minuten aan de telefoon gehangen (in de wacht) dat is mijn hele pauze (onderwijs). Vervolgens neemt er iemand op, alleen om te zeggen dat hij me door moet verwijzen (terwijl je toch je vraag inspreekt van te voren). Deze meneer vertelt dat ik dan ongeveer dezelfde wachttijd nog eens heb, maar ik moet weer aan het werk en moet dus ophangen. 

Ik probeer nu al 3 maanden van dit abonnement, dat ik niet gebruik, af te komen (met dus prepaid voor nummerbehoud) Dat moet toch te realiseren zijn 😅

 

 


Dat is lastig dan inderdaad. En op een zaterdag? Of zit je daar ook te werken?


6 dagen school daar?

En 's morgens vroeg bellen? Ruim voor school. Dan is in Nederland de klantenservice al open.

Het kan helaas ivm bep. verificaties alleen telefonisch. Dat geldt ook als je gewoon in Nederland zou zijn.

Overigens: om prepaid geldig te houden moet je wel binnen steeds 180 dagen een telefoontje plegen mét verbinding. Of een sms verzenden. En zorgen dat het beltegoed minimaal 10 euro blijft.