Skip to main content

Mijn huidige kpn mobielabbonnement met mobiel wat binnenkort afloopt wil ik omzetten naar Sim only met maandelijks opzeggen! Kan ik dan na 3 maanden Sim only mijn abonnement opzeggen dan alsnog kiezen voor nieuw mobiel abonnement met mobiel met 2 of 1 jaar contract?   Ik hoor graag. Met vriendelijke groet Richard 

****

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Jazeker @Peerle een sim only abonnement (ook met vast contract van 1 of 2 jaar)  kan worden opengebroken naar een abonnement met toestel. Hier zijn echter wel een aantal voorwaarden aan verbonden. Zo dient het SIM-Only abonnement minimaal 3 maanden actief te zijn en is het alleen mogelijk om dit met de collega's van de klantenservice te regelen. Je kunt hen telefonisch bereiken via 0800-0402 (gratis) en via de chat. 

bron: sim only naar abo met toestel

 


Hallo @Peerle ,

Het is helemaal niet nodig om jouw binnenkort aflopend abonnement om te zetten naar een nieuw sim-onlyabonnement. 

Na afloop van jouw contractperiode wordt jouw huidige abonnement namelijk automatisch omgezet in een sim-onlyabonnement. Zolang je namelijk niet verlengt of opzegt loopt jouw huidige abonnement gewoon ongewijzigd door tegen de huidige voorwaarden. Jouw abonnement krijgt dan een opzegtermijn van één maand en de eventuele toestelkosten vervallen uiteraard wel. 

Je kunt daarna ten alle tijden alsnog jouw abonnement "verlengen", oftewel een nieuw abonnement (desgewenst met toestel) afsluiten tegen de huidige voorwaarden van KPN Hussel.  


Bedank voor de snelle reactie en duidelijke uitleg en mogelijkheden over mijn mobiel abonnement! Met vriendelijke groet Richard vd Peerle