Skip to main content

hallo,

 

allereerst echt belachelijk dat ik nergens een nummer kan vinden om direct met jullie te bellen. 
Mijn abon liep 15 februari af, maar in mijn laatste factuur rekenen jullie tot het einde van de maand. Wordt dit nog gecorrigeerd? 

Hallo @Nienkeb22 ,

Klopt, na afloop van jouw abonnement krijg je nog een afrekening waarin over het algemeen een creditbedrag uitgekeerd zal worden. Uiteraard afhankelijk van eventuele extra gemaakte kosten in de laatste periode van het abonnement. 

Ik ga er dan we vanuit dat je het abonnement tijdig hebt opgezegd. Er geldt een opzegtermijn van één maand. Dus je moet het abonnement uiterlijk op 15 januari 2021 opgezegd hebben per 15 februari 2021. 

Wat betreft contact met KPN : 

KPN is gewoon bereikbaar per telefoon : 0800 - 0402. 

 

Bij te grote drukte heb je met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 


Goedemiddag,

 

Allereerst is het nummer van KPN 0800 0402 (is zowel op de site al is dit was omslachtig als via Google prima te vinden). Facturatie kan geen rekening houden met acties (opzeggingen, wijzigingen, etc) die in de toekomst liggen. Dit wordt altijd in de opvolgende factuur gecorrigeerd. Daarnaast is het altijd zo, bij elke provider, dat wanneer een abonnement stopt u een eindfactuur krijgt ná het aflopen van het abonnement met de eindrekening, waarbij de laatste kosten worden gecorrigeerd.