Skip to main content
Beantwoord

Abonnement opgezegd, maar deze lijkt niet opgeheven

• October 8, 2022
  • 1 reactie
  • 14 keer bekeken

Barbara de Lint-Frakking
Nieuwkomer

Ik heb ivm verhuizing naar buitenland mijn abo per 1-10 opgegezgd met het daarvoor bedoelde formulier. Bevestiging gekregn avn de aanvraag maar nog steeds is het abo in werking...hoe zit dat?

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo @Barbara de Lint-Frakking, welkom op het forum! Ik begrijp dus dat je nog geen bevestiging hebt gekregen en daardoor ook nog geen slotnota? De afdeling "Opzeggingen" is helaas enkel telefonisch bereikbaar. Vanuit het buitenland via het nummer +31612001200. 

Via het forum kan ik alleen voor je nakijken of het al verwerkt is, de daadwerkelijke opzegging kan via het forum niet geregeld worden. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 11, 2022

Hallo @Barbara de Lint-Frakking, welkom op het forum! Ik begrijp dus dat je nog geen bevestiging hebt gekregen en daardoor ook nog geen slotnota? De afdeling "Opzeggingen" is helaas enkel telefonisch bereikbaar. Vanuit het buitenland via het nummer +31612001200. 

Via het forum kan ik alleen voor je nakijken of het al verwerkt is, de daadwerkelijke opzegging kan via het forum niet geregeld worden.