Skip to main content

Beste kpn ik heb mijn abonnement woensdag bij jullie opgezegd en een abonnement bij vodafone genomen maar het abonnement van kpn verloopt 5 oktober en het abonnement van vodafone begin 1 november dus dan zit ik 1 maand zonder internet en bellen nu hoor ik van vodafone dat er bij jullie een opzegtermijn van een maand op zit zou dit niet eerder kunnen gaan en dat we alsnog de factuur betalen mvg Felipe Theelen 

Heb je de overstapservice gebruikt en dus alles via Vodafone laten lopen,ook de opzegging van kpn. Of heb je kpn zelf opgezegd.

Er is inderdaad een wettelijke termijn van 1 maand, daar mag niet van af geweken (tot zover je vraag/opmerking zou dit niet eerder kunnen gaan ). Ook bij overstappen met nummerbehoud (de nieuwe provider regelt het dan allemaal met de oude) is er die wettelijke termijn van 1 maand.

maar het abonnement van kpn verloopt 5 oktober

Ik neem aan dat dan het eerste jaar voorbij is. Maar met overstappen met nummerbehoud zal het bij kpn doorlopen totdat het bij Vodafone kan starten. Aansluitend op de opzegtermijn dus.


Hi @Felipe2811, welkom op het forum. 

Zeer goede vragen van Peter. Als je bij Vodafone nummerbehoud hebt aangevraagd is er niets aan de hand. Als je het ook nog zelf bij ons hebt opgezegd wel, maar ook dan zou er een opzegtermijn van 1 maand moeten zijn. Dit gaat om een mobiel abonnement neem ik aan? 

Ik kijk dit graag voor je na aangezien je vandaag en morgen hier niet voor kunt bellen en het bijna 5 oktober is. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 
Â