Skip to main content

370/5000

Ik ben begin oktober terug verhuisd naar het VK. Eind september heb ik mijn documentatie van het stadhuis ingediend, zodat ik mijn dienst kon annuleren. Ik heb vorige week weer contact gehad met het klantenteam en was gerustgesteld dat mijn service zou worden geannuleerd. Het is nog steeds live en er wordt nog steeds gefactureerd ondanks dat ik de service niet meer gebruik. Kunt u dit alsjeblieft uitzoeken?

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Hoi Frederick,

Je hebt je vraag geplaatst onder een al beantwoorde vraag. Deze komt niet in het zicht van de moderators. Je kunt het beste een nieuwe topic op het forum plaatsen, of chatten, of even bellen (vanuit het buitenland) naar +31612001200.


Hallo @Frederick2020, welkom op ons forum!

Ik zoek graag een en ander voor je uit! Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Ik wacht je reactie af.


Sorry voor de late reactie. Ik zie dat je wel je profiel hebt ingevuld. Omdat je geen seintje hebt gegeven dat je dit gedaan hebt, zie ik dit nu pas.

Jouw abonnement is op 4 oktober beëindigd met een opzegtermijn van één maand, omdat er geen correct bewijs was aangeleverd. Jouw abonnement is daarom per 4 november daadwerkelijk stopgezet. Tot die tijd heb je gebruik kunnen maken van jouw abonnement en betaal je hier dus ook voor.

Je hebt op 3 november nog een factuur ontvangen voor de factuurperiode van 1 tot en met 30 november. Dit klopt. Bij KPN betaal je jouw facturen altijd vooruit. Bij het opstellen van de factuur op de eerste van de maand wordt alleen gekeken naar de status van jouw abonnement op dat moment. Op 1 november was jouw abonnement nog actief en dus heb je een factuur voor de hele maand gekregen. Maar geen zorgen, je krijgt de teveel betaalde abonnementskosten van ons terug met de slotnota. Deze zal je omstreeks 3 december ontvangen.

Mocht je het hier niet mee eens zijn, dan raad ik je aan opnieuw jouw emigratie door te geven. Het is belangrijk om hierbij het juiste bewijs aan te leveren, namelijk een uitschrijving NL middels een uittreksel gemeente of een arbeidscontract waar KPN uit kan leiden dat klant voor een duur langer als 4 mnd gaat werken buiten NL.