Skip to main content

Hallo KPN,

 

Is het mogelijke mijn abonnement eerder op te zeggen?

Wat is dan de afkoopsom en kan ik mijn telefoon behouden?

 

Met vriendelijke groet,

 

Hans0677

 Hallo @Hans0677,
Als je eerder opgezegd dan je contract eindigde dan zullen de resterende maanden+ een opzegboete in zijn geheel direct in rekening worden gebracht. Je dient dan ook direct je telefoon in zijn geheel direct af te betalen. 
Waarom wil je precies eerder opzeggen?


Beste Chris,

 

Bedankt voor je reactie. Ik heb al wat jaren kpn als provider. In al die jaren is kpn nog nooit met een mooie aanbieding gekomen om mij te behouden. Ik heb altijd maar zelf verlengd. Thuis heb ik ook tv en internet van kpn. Dus kpn compleet. Binnenkort ga ik verhuizen en ik ben me aan het oriënteren. 
 

Groet,

 

Hans0677


Hallo @Hans0677,
Het klopt dat KPN geen kortingen geeft. Iedere klant die nieuw komt krijgt een aanbieding, deze heeft u ook ooit gehad. Daarna geeft KPN aan niemand meer kortingen, en dat is ook wel logisch aangezien geen enkele provider dit doet.  Ook wordt de kosten als iedereen dit doet ook doorberekend bij andere klanten en dat zal de prijs enorm doen opdrijven. 
Maar u mag zolang het jaarcontract op het vaste internet is afgelopen maandelijks opzeggen. Bij het opzeggen verliest u inderdaad wel alle compleetvoordelen. Het telefooncontract dient wel volledig uitgezeten te worden, tenzij deze ook verlopen is dan mag u deze ook maandelijks opzeggen. Loopt deze nog, dan is het het voordeligst om dit contract gewoon uit te zitten. 


Hallo @Hans0677 Welkom hier op het KPN Forum en mooi om te zien dat mede-forumlid Chris je al van een duidelijke uitleg heeft voorzien. Als je je abonnement voor het einde van je contract wil opzeggen zul je inderdaad alle resterende kosten plus administratiekosten in één keer moeten voldoen. Natuurlijk hoop ik dat je dit niet doet en bij ons blijft. 

Ik snap je gevoel wel en natuurlijk gun ik iedereen een mooie korting. En als je nieuwe klant bent is er wel een mooie welkomstaanbieding. Maar elk jaar korting geven doen we inderdaad niet. We investeren graag in kwaliteit en stabiliteit. Vanzelfsprekend kunnen we kijken of je huidige abonnementen nog bij je passen. Wellicht dat er op die manier tot betere situatie te komen is. 


Beste Bart,

 

Bedankt voor je reactie. 
Het gaat mij niet om een korting voor elk jaar.

Misschien kunnen we inderdaad kijken naar een oplossing. 
Dan heb ik nog een vraag. Wanneer komt KPN met esim?

 

groet,

 

Hans0677

 

 


Dag @Hans0677 Je kunt uiteraard zelf even bellen met 0800-0402, maar als je het liever hebt kan ik ook iemand vragen om contact met jou op te nemen. Zou je in dat geval jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? Over die Esim: natuurlijk kijken we naar die opties en mogelijkheden, maar een concrete datum heb ik niet. Je vindt er hier een topic over en als we meer informatie hebben, zullen we dat daar laten weten. 


Beste Bart,

 

Mijn gegevens heb ik ingevuld. Graag zou ik gebeld willen worden door iemand van KPN.

 

 


Helemaal goed, @Hans0677 . Woensdagmiddag zal een collega je bellen om het één en ander met je door te nemen. Ze zal je trouwens bellen met een afgeschermd nummer. 


Ik ben woensdag niet gebeld Bart. 


Dat spijt me van harte, @Hans0677 Wellicht is er iets misgegaan. Ik ga zorgen dat er alsnog contact met je wordt opgenomen. 


Reageer