Skip to main content
Beantwoord

Abonnement opzeggen maar mijn nummer behouden.

• February 15, 2021
  • 2 reacties
  • 728 keer bekeken

Beste KPN, 

Bestaat er de mogelijkheid om mijn abonnement op te zeggen en alsnog mijn nummer kan behouden? Dit is omdat ik ga overstappen. 

Met vriendelijke groet,

Ana

Beste antwoord door RBxx

Hallo @Nummer behouden 

Dan moet je niet zelf bij KPN opzeggen, maar bij je nieuwe provider een abonnement afsluiten met nummerbehoud. Dan neemt de nieuwe provider contact op met KPN om het opzeggen én het overnemen van het nummer te regelen. Dit kan vanaf 120 dagen voorafgaand aan de einddatum van je contract bij KPN. De overgang naar de nieuwe provider zal dan kort na de einddatum KPN plaatsvinden.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • February 15, 2021

Dan moet je bij de nieuwe provider aangeven dat je wilt overstappen met nummerbehoud.

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • February 15, 2021

Hallo @Nummer behouden 

Dan moet je niet zelf bij KPN opzeggen, maar bij je nieuwe provider een abonnement afsluiten met nummerbehoud. Dan neemt de nieuwe provider contact op met KPN om het opzeggen én het overnemen van het nummer te regelen. Dit kan vanaf 120 dagen voorafgaand aan de einddatum van je contract bij KPN. De overgang naar de nieuwe provider zal dan kort na de einddatum KPN plaatsvinden.