Skip to main content
Beantwoord

Abonnement opzeggen met nummerbehoud

• September 22, 2019
  • 3 reacties
  • 600 keer bekeken

Hallo,
Kan ik mijn abonnement opzeggen ( dat onderdeel uitmaakt van het gezinspakket) met nummerbehoud?

Alvast bedankt!

Beste antwoord door Vikash van KPN

Welkom op het KPN Forum @EsmeeL. Je kan tijdens het bestellen van een mobiel abonnement aangeven dat je gebruik wil maken van nummerbehoud, zoals wjb al aangeeft. Zodra het huidige abonnement is opgezegd wordt jouw mobiele nummer overgezet naar het nieuwe abonnement. Als je vragen hebt, dan horen we dat graag van je!
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

wjb
Wijsgeer
  • September 22, 2019
Ga je dan een ander abonnement afsluiten voor dat nummer?
Zo ja, dan zal je bij dat nieuwe abonnement jouw telefoonnummer moeten aanmelden voor nummerbehoud.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 23, 2019
Welkom op het KPN Forum @EsmeeL. Je kan tijdens het bestellen van een mobiel abonnement aangeven dat je gebruik wil maken van nummerbehoud, zoals wjb al aangeeft. Zodra het huidige abonnement is opgezegd wordt jouw mobiele nummer overgezet naar het nieuwe abonnement. Als je vragen hebt, dan horen we dat graag van je!

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!