Skip to main content

Beste,

Ik wil graag mijn simkaart  abbonment  opzeggen vanaf 12-01-2121, einddatum van mijn contract

Met vriendelijke groet 

N.Y.Altamimi 

 

Admin: adres verwijderd i.v.m. privacy

Hoi @verlinging, welkom terug! Je kunt via het forum je abonnement niet opzeggen. Daarvoor zul je of even moeten bellen (0800-0402) of chatten.

Voor zover ik weet kun je nu al wel de opzegging in het systeem laten zetten. Maar, let er op dat dit er ook voor zorgt dat je tot en met de opzegging dan ook geen wijzigingen meer kunt doen. Ik raad je dan ook aan om te wachten tot november/december en dan de opzegging door te geven. Er geldt een maand opzegtermijn, los van je einde contractsdatum, dus zolang jij uiterlijk 11 december je opzegging bij ons doorgeeft (via telefoon of chat) zal je abonnement per de 12e van januari beëindigd worden.

Als je wilt overstappen naar een andere provider met dit nummer, dan hoef je niet expliciet bij ons op te zeggen. In dat geval kun je, vanaf 60 dagen voor de einddatum contract, bij de nieuwe provider een abonnement aanvragen met nummerbehoud. Dit wordt dan uitgevoerd per je einde contractsdatum. Je nummer gaat dan naar de nieuwe provider en het abonnement bij ons stopt.


Veel bedankt ik ga wacht tot December 

Met Vrendlijke groeten