Skip to main content

Mijn partner en ik willen KPN abonnement opzeggen.

Ons contract is nog uit de Telfort tijd dus het kan beëindigd worden. 

Ons bellen kan niet want wij zitten in New Zealand met een andere sim card / telefoon nummer.

Ik ga KPN niet meer bellen want ik wordt in de wacht stand geplaatst. Mijn laatste rekening, i.p.v. abonnements kosten van €13.61 was €90.01  (de eenige kontakt mogelijkheid, geen email, wat ik vreemd vind. Ik zal dit niet klanten SERVICE noemen !)

Mijn opzegging bevestiging heb ik via de email ontvangen met eind datum. 

Mijn partner heeft een bevestiging waarop staat, “per eind datum van het kontrakt”. Hier hebben wij niets aan want de eind datum van haar kontrakt was 04 juni 2017.  Ondertussen loopt haar abonnements kosten gewoon door elke maand.  Mijn vraag is,  kunt U hier een eind aan maken of moeten wij de bank rekening opzeggen zo dat eer niet eindeloos kosten af gehaald kunnen worden ?

Graag via mijn email beantwoorden.

Met vriendelijke groet, 

Hansinnz.

12-mei-2020.

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Goedemiddag @Hansinnz, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Opzeggen zou, ook vanuit het buitenland, gewoon moeten kunnen! Het klopt dat je in de wachtrij kan komen, en dat er gebruikskosten aan vast zitten. Het is een gratis nummer (0800-0402 of +31612001200), maar afhankelijk van je abonnement maak je wel verbruikskosten. We hebben inderdaad geen e-mail maar je kan ook contact met ons krijgen via LiveChat! Dit kost, los van internet, geen geld. 

Opzegging als de contractperiode al voorbij is, dat is dan maandelijks. Dus je hebt altijd een maand opzegtermijn. Je wil het nummer ook niet behouden begrijp ik?


Maar dat gezegd hebbende, ik kijk ook graag met je mee hierin. Maar ik heb dan wel wat gegevens nodig. Wil je in dat geval jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer(s) en 06-nummer(s)?


@Hansinnz is het inmiddels allemaal geregeld? Ik heb namelijk geen bericht meer van je gehad.


Reageer