Skip to main content

Goedendag,

Ik ben overgestapt van Vodafone, dit heb ik geregeld via mobiel.nl waar ik een bedrag vastgesteld kreeg van 27.50 per maand.

Nu zie ik bij mijn gegevens 35.00 euro staan, hoe kan dat?

Nu kijk ik verder in onze gegevens en zie ik dat Netflix via KPN factuur 7.99 euro is en wij vanaf het begin 10.99 betalen. Hoe zit dit?

Met vriendelijke groeten,

Richard Brink

Netflix Basic kost € 7,99 ja. Als je bij KPN Netflix inschakkeld, dan krijgt je automatisch het Standaard pakket, en dat kost € 10,99. Je kan dit veranderen naar Basic als je dat wilt. Hoe weet ik niet.

https://help.netflix.com/nl/node/24926


Wat betreft de prijs van uw mobiel: u krijgt nog € 7,50 korting als u ook internet thuis van KPN heeft.


Bedankt Nick,

Wij hebben het complete pakket.

Internet,tv,vaste telefoon en 3 mobiele abonnementen.

Ik heb nu mijn mobielenummer gekoppeld aan Huis dus misschien was het daarom nog niet er afgetrokken.


Hallo @Brink75 ,

Wat betreft de prijs van jouw mobiele abonnement:

Dan lijkt het erop dat je jouw 7,50 euro korting vanwege KPN -Hussel nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden

Â