Skip to main content

Beste KPN,

Ik heb een paar maanden geleden mijn abonnement gewijzigd van een andere provider naar KPN. Ik koos Sim Only als mijn abonnement maar na een paar maanden, wil ik graag een abonnement met toestel. Is het mogelijk om het te wijzigen?

 

Alvast bedankt.

Hallo @mrch22 ,

Je kunt een Sim Only abonnement binnen de contractstermijn omzetten naar een abonnement met toestel. Daarvoor moet het aan twee voorwaarden voldoen:

  1. het Sim Only abonnement moet minimaal 3 maanden oud zijn
  2. het Sim Only abonnement moet nog niet in zijn reguliere verlengperiode zitten (want dan kun je immers regulier verlengen)

Als deze beide dingen van toepassing zijn, dan kun je verlengen naar een abonnement met toestel. Je moet hiervoor dan wel even bellen met 0800-0402. Bereikbaar doordeweeks tussen 8.00 en 20.00. Op zaterdag tot 17.00. 


Hoi @mrch22. Welkom op het KPN Forum. Ik zie dat Noordzee al het juiste antwoord heeft gegeven, waarvoor dank! Zijn alle vragen hiermee beantwoord?


Dank voor de terugkoppeling!!

 


Goedenavond,

Ik heb vanmiddag contact met KPN opgenomen maar volgens haar dat ik mijn abonnement onmogelijk niet kon omzetten van sim only naar abonnement met toestel. Maar het is mogelijk om een los toestel te kopen. Klopt dat?


Als je een sim only hebt kan je ieder willekeurig toestel kopen. Ik koop altijd ergens een los toestel. 


Hallo @mrch22 , ik denk dat de persoon die je aan de lijn kreeg niet de juiste informatie paraat had.

Zoals @Noordzee aangaf en KPN moderator @Vikash ook bevestigde, kan je onder de genoemde voorwaarden jouw sim only abonnement laten omzetten naar een abonnement met toestel.
Ik zou morgen nog een keer bellen. Hopelijk is die medewerker dan beter op de hoogte.


@mrch22 Ik heb voor je uitgezocht of het klopt wat mijn collega heeft vertelt aan de telefoon. 

  1. het Sim Only abonnement moet minimaal 3 maanden oud zijn

Jouw abonnement is ingegaan op 28-10-2021, dus het is op dit moment inderdaad niet mogelijk om jouw abonnement te verlengen met toestel. Je kan het beste volgende week opnieuw bellen met onze klantenservice. Ik verwacht dat mijn collega jou dan wel kan verder helpen.:blush:

 


Hartelijk dank voor jullie snelle reactie.

Gisteren zei jouw collega iets anders dan wat je hebt me geïnformeerd. Maar het is wel duidelijk! Bedankt en werk ze!

 

 


Graag gedaan! Ik zal een notitie achterlaten in jouw dossier zodat mijn collega die je dan aan de telefoon krijgt de juiste informatie heeft.