Skip to main content

Goeiedag mijn abonnement is uit voorzorg tijdelijk geblokkeerd nu wil ik dat laten opheffen hoe doe ik dat?

 

mvgr

 

roland bartl

Goeiedag mijn abonnement is uit voorzorg tijdelijk geblokkeerd nu wil ik dat laten opheffen hoe doe ik dat?

 

mvgr

 

roland bartl

Hallo @RolandBartl 

Je abonnement is geblokkeerd? Bedoel je daar mee dat je simkaar preventief geblokkeerd is? Zo ja dan kun je deze via mijnkpn deblokkeren.

Als je abonnement op een andere manier geblokkeerd is zul je de klantenservice moeten bellen(met een andere telefoon).

Als dat niet lukt kun je hier bericht van een moderator afwachten deze helpt je dan verder. Mocht je de hulp van een moderator nodig hebben vul dan alvast hier op het forum je profiel in zodat de moderator je meteen kan helpen (deze info is alleen zichtbaar voor jou en de kpn moderators).


Hoi @RolandBartl 

Als je abonnement geblokkeerd is kun je -toch- nog altijd met de klantenservice bellen met nummer 1200 (alleen met een KPN telefoonabonnement kun je 1200 bellen.)

 


Van harte welkom hier @RolandBartl!

We hebben verschillende behulpzame gebruikers op ons forum. Fijn om te zien dat je al op weg geholpen bent. Ik kan me voorstellen dat je zo snel mogelijk de blokkade er af wilt hebben. Wat Eric en Huistijger aangeven klopt; je bent het snelst geholpen door even te bellen of chatten met onze klantenservice. Bellen kan ook via het gratis telefoonnummer 0800-0402. Op die manier heb je direct contact. Mijn collega kan meteen de benodigde verificatie doen en helpt je verder.