Skip to main content

Ik heb een abonnement van 10GB en heb er maar 2GB herkregen deze maand hoezo ? ( Ik ben net overgestapt dus ik snap er niks van ) 

Hallo @qwertyb ,

Kan het zijn dat jouw maandelijkse periode niet loopt van de eerste dag van de maand tot de laatste? Maar bv van de 16-de dag tot de 15-de van de volgende maand? Gewoon als willekeurig voorbeeld…..

 

Want dan krijg je nu eenmalig een laag aantal GB’s en dan vanaf de wisseldatum 10 GB. 


Welkom bij ons op het forum @qwertyb, het kan inderdaad zijn wat Noordzee noemt. Als je in MijnKPN kijkt, wat staat daar bij het aantal resterende dagen voor die bundel?


Hallo @qwertyb ,

Kan het zijn dat jouw maandelijkse periode niet loopt van de eerste dag van de maand tot de laatste? Maar bv van de 16-de dag tot de 15-de van de volgende maand? Gewoon als willekeurig voorbeeld…..

 

Want dan krijg je nu eenmalig een laag aantal GB’s en dan vanaf de wisseldatum 10 GB. 

Welkom bij ons op het forum @qwertyb, het kan inderdaad zijn wat Noordzee noemt. Als je in MijnKPN kijkt, wat staat daar bij het aantal resterende dagen voor die bundel?

@qwertyb 

Is het zo duidelijk?