Skip to main content
Beantwoord

Abonnement van 4 GB, maar MijnKPN geeft 90 GB aan

• January 6, 2022
  • 9 reacties
  • 131 keer bekeken

Ik heb normaal een abbonement van 4 gb alleen de kpn app geeft aan dat ik 90gb heb. Dat is opzich niet erg maar hoe kan dit komen

Beste antwoord door Remco van KPN

@Thijs br Fijn dat we het hebben weten te verduidelijken. Post trouwens gerust nog eens een topic als je vragen voor ons hebt :-) ! 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

9 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 6, 2022

Hallo @Thijs br ,

90 GB is wel HEEEEEL erg veel. Staat er niet toevallig 90 MB?

In dat geval heb je al het nodige verbruikt deze maand.  

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Dat lijkt me inderdaad iets teveel van het goede @Thijs br :-) . Welkom op het forum. Heb je nog duidelijkheid gekregen wat het nu precies is geweest? Het kan wellicht ook een noodbundel zijn geweest, heb je onlangs een storing gehad en heb je daarvoor contact opgenomen met de klantenservice? Als ik nog iets voor je kan doen laat het dan weten!

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 12, 2022

Hallo @Thijs br ,

90 GB is wel HEEEEEL erg veel. Staat er niet toevallig 90 MB?

In dat geval heb je al het nodige verbruikt deze maand.  

@Thijs br 

Hoeveel staat er nu nog in de KPN-app? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 12, 2022

@Remco_  Er staat nog steeds 90 GB ik zou graag willen dat gewoon het abonnement waar ik recht op heb wordt aangegeven. 

Groet Thijs

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 12, 2022

@Noordzee Er staat nog steeds 90000MB

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

@Remco_  Er staat nog steeds 90 GB ik zou graag willen dat gewoon het abonnement waar ik recht op heb wordt aangegeven. 

Groet Thijs

Dat begrijp ik volkomen Thijs en dan zullen we even wat zaken moeten nalopen! Zou je jouw profiel verder kunnen invullen met de relevante gegevens en mij hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kijk ik even mee. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 13, 2022

@Remco_ 

Profiel aangepast

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Thijs ik denk dat ik de oorzaak heb gevonden. Ik stuur je met het oog op jouw privacy even een privébericht.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 17, 2022

@Thijs br Fijn dat we het hebben weten te verduidelijken. Post trouwens gerust nog eens een topic als je vragen voor ons hebt :-) !Â