Skip to main content

Ik heb normaal een abbonement van 4 gb alleen de kpn app geeft aan dat ik 90gb heb. Dat is opzich niet erg maar hoe kan dit komen

Hallo @Thijs br ,

90 GB is wel HEEEEEL erg veel. Staat er niet toevallig 90 MB?

In dat geval heb je al het nodige verbruikt deze maand.  


Dat lijkt me inderdaad iets teveel van het goede @Thijs br :-) . Welkom op het forum. Heb je nog duidelijkheid gekregen wat het nu precies is geweest? Het kan wellicht ook een noodbundel zijn geweest, heb je onlangs een storing gehad en heb je daarvoor contact opgenomen met de klantenservice? Als ik nog iets voor je kan doen laat het dan weten!


Hallo @Thijs br ,

90 GB is wel HEEEEEL erg veel. Staat er niet toevallig 90 MB?

In dat geval heb je al het nodige verbruikt deze maand.  

@Thijs br 

Hoeveel staat er nu nog in de KPN-app? 


@Remco_  Er staat nog steeds 90 GB ik zou graag willen dat gewoon het abonnement waar ik recht op heb wordt aangegeven. 

Groet Thijs


@Noordzee Er staat nog steeds 90000MB

 


@Remco_  Er staat nog steeds 90 GB ik zou graag willen dat gewoon het abonnement waar ik recht op heb wordt aangegeven. 

Groet Thijs

 

Dat begrijp ik volkomen Thijs en dan zullen we even wat zaken moeten nalopen! Zou je jouw profiel verder kunnen invullen met de relevante gegevens en mij hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kijk ik even mee. 


@Remco_ 

Profiel aangepast

 


Thijs ik denk dat ik de oorzaak heb gevonden. Ik stuur je met het oog op jouw privacy even een privébericht.


@Thijs br Fijn dat we het hebben weten te verduidelijken. Post trouwens gerust nog eens een topic als je vragen voor ons hebt 🙂 !Â