Skip to main content

t is vreselijk voor woorden maar ben nu al 9 maanden bezig om een telefoonnummer van mn dochter uit mijn abonnement te halen en deze gegevens niet meer onder ogen te willen krijgen maar KPN kan blijkbaar niet wat ik vraag en maar steeds verhogingen rekenen en nergens in tegemoet komen.

Nu wil ik weer een nummer wijzigen en deze zakelijk maken maar ook dit kan niet online, zoals direct dit abonnement verlengen en upgraden.

Beste KPN kunnen jullie nou alleen dingen afsluiten en daarna niks meer ondernemen en iets doen wat de klant vraag en verlang van jullie.

Maar volgens mij is t overal hetzelfde gedoe en vinden ze alles allemaal best joh.

Ik hoop dat er eens iemand opstaat voor zn geld en denkt dat we eens dit soort dingen gaan aanpakken.

Je wil de grootste zijn en doe dan ook wat mensen verwachten maar ik vrees t ergste

Welkom bij ons op het forum @kossie50. 9 maanden is erg lang om daar mee bezig te zijn. Het is me alleen nog niet helemaal duidelijk. Je wilt het loskoppelen zeg je, maar is dat omdat het nummer aan jouw MijnKPN is gekoppeld, of vallen beide 06-nummers onder hetzelfde klantnummer? Kan je er meer over vertellen zodat we met je mee kunnen denken?

Je kunt je forumprofiel daarnaast volledig (postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contractanten, de bewuste 06-nummers en de laatste 3 cijfers van de IBANs) invullen met de gegevens van beide abonnementen, zodat ik kan meekijken.


Als uw dochter een eigen MijnKPN account aanmaakt en haar telefoonnummer daar aan koppelt, dan verdwijnt het bij uw MijnKPN account en ziet u er niets meer van.


Als uw dochter een eigen MijnKPN account aanmaakt en haar telefoonnummer daar aan koppelt, dan verdwijnt het bij uw MijnKPN account en ziet u er niets meer van.

Niet als de nummers onder hetzelfde klantnummer staan, dan gaan alle nummers die daaronder vallen mee naar de nieuwe MijnKPN. Vandaar dat ik het specifiek vroeg 😉