Skip to main content

Bij Telfort.had ik een contract voor.Internet van 20.000 mb en 750 belminuten. Telfort heeft mij bevestigd dat KPN onder de zelfde voorwaarden contract zal overnemen. 

KPN heeft zich niet aan deze overeenkomst gehouden. KPN  heeft zowel mijn internet bundel en telefoonbundel verminderd. Ik betaal nu bij KPN dezelfde maandlasten als toen bij Telfort maar krijg nu minder MB en telefoon minuten. Dit klopt niet en is contractbreuk van KPN. Ik betaal nu meer per maand voor minder internet en mobiel bellen. Ik verzoek KPN zich aan de overeenkomst met Telfort te houden. 

Het antwoord van KPN verwacht ik op korte termijn tegemoet. 

R.Lehmann.

 

Admin: titel aangepast i.v.m. volledigheid en topic naar juiste categorie verplaatst

 

Beste @Lehmann 

Allereerst wil ik je vragen om je profiel zoveel mogelijk met relevante gegevens aan te vullen zodat KPN medewerkers jou zo goed mogelijk kunnen helpen. Door drukte op het forum, kan het enkele dagen duren voor een medewerker antwoord kan geven op je vraag. Ondertussen proberen wij als leden van het forum, te kijken of we iets voor je kunnen doen.

Als wachten geen optie voor je is, kan je ook bellen met 0800-0402 of chatten. Hiervoor stuur ik je vast een link.

https://www.kpn.com/service.htm


Hallo @Lehmann, welkom bij ons op het forum. We hebben de Telfort abonnementen inderdaad met behoud van voorwaarden overgenomen. Als jouw bundel nu niet lijkt te kloppen moeten we daar naar kijken. Ik zie dat ik op dit moment nog geen gegevens van je heb, daardoor lukt me dat nog niet. Zou je jouw forumprofiel kunnen voorzien van je postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contracthouder, laatste 3 cijfers van de IBAN en het 06-nummer waar het over gaat? Als je dit doet bij de vakjes waar 'privé’ bij staat is het alleen voor jou en moderators te zien. Ik hoor het graag van je als je dat gedaan hebt.


Hoi @Lehmann, ik heb geen reactie van je gezien maar ik zie dat je je gegevens wel ingevuld hebt op je profiel. Daarmee ben ik voor je gaan kijken. Het abonnement wat ik zie staan heeft 5000 MB's en 150 belminuten, met een extra 100 minuten. Alle ongebruikte MB's en minuten kan je meenemen naar de volgende maand, zoals je bij Telfort ook kon. Rekende je dat mee bij het totaal aantal MB's en minuten?
Het abonnement wat je bij Telfort had kan ik er niet bij zien staan. Voor de overgang heb je een brief of mail gekregen waarin werd aangekondigd welk abonnement je had en welke je zou krijgen. Wat stond daar precies in bij beide abonnementen?