Skip to main content

Dag mevrouw, meneer,

 

Mijn werk betaalde altijd mijn mobiele abonnement, per 1 januari doe ik dat zelf. Dat hebben ze alleen slecht geregeld. Ik heb nu het abonnement Hussel 2GB/ en 150min bel-sms a 19euro per maand. 

De databundel is alleen veel te weinig, ik zit er nu al overheen. Ik wilde ook onbeperkte data en 150min bellen/smsen a 31,50 per maand. 

Hoe kan ik dit zo snel mogelijk wijzigen? Want dat lukt me nu niet en ik heb geen zin de komende tijd veel te moeten betalen voor dataverkeer.

Dit geeft ie nu aan:

  • U kunt uw abonnement niet wijzigen, omdat een wijziging naar ander product niet is toegestaan of omdat er een wijzigingsverzoek in behandeling is.

Ik hoor het graag.

Welkom op ons forum, @Thomas1978! Ik begrijp dat je jouw abonnement graag wilt wijzigen naar Hussel Unlimited. Dit is alleen nog niet mogelijk. Dit kan meerdere oorzaken hebben. Ik wil je adviseren telefonisch contact met ons op te nemen. We zijn bereikbaar op het gratis telefoonnummer 0800 0402. Eventueel kan je ook met ons chatten. We kunnen dan ook meteen kijken of wij de wijziging wel voor je door kunnen voeren. Dit mag ik via deze weg helaas niet voor je doen, daar hier direct contact voor nodig is.