Skip to main content

Ik heb een abonnement lopen, maar zou graag weer onbewerkt willen Bellen. Is dat mogelijk?

Welkom op het forum @marc smulders!

Als je een KPN Hussel abonnement hebt, kan je elke maand je abonnement naar boven of beneden bijstellen, via je MijnKPN account :smiley: Zo'n wijziging van je bundel, gaat altijd in op de eerste van de volgende maand. Als je nu aangeeft dat je onbeperkt wilt kunnen bellen, zal deze onbeperkte bundel vanaf 1 juli worden toegekend aan je abonnement. Weet je zo voldoende? :slight_smile:


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!



Beste

Ik had begrepen dat we de 20ste juni contact zouden hebben en daarmee de verhoging van €1,00 er voor zorgt dat ik onbeperkt kan bellen met mijn abonnement. Graag zie ik dat bevestigt, want klopt deze afspraak dan ben ik uiteraard akkoord.

Daarnaast zouden we de 20ste juli overleggen over omzetten naar Kpn; tv en internet. Staat dat nog?

zie graag uw reactie ter bevestiging,

Groet,

Marc Smulders


Beste maja,

Daarnaast zou er nu nog verhoging zijn van 1000 belminuten, a €7,99. Dit heb ik nog niet gezien. Dus ik vraag me af hoe dat ervoor staat. Zou direct ingaan had ik begrepen. Ik ga er vanuit dat dit nog zal gebeuren. Komt zeker goed. 
 

Groet,

Marc Smulders


Hi @marc smulders, we hebben je hier via het forum nog niet eerder over gesproken en ik heb daarnaast nog geen gegevens van je, ik ben dus niet op de hoogte van eventuele afspraken die je met andere collega's hebt gemaakt en kan op dit moment niets bevestigen omdat ik niks na kan kijken :wink:

Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het mobiele nummer waar het om gaat, in het opmerkingenveld noteren, zodat ik met je mee kan kijken!


Zal het eerst met haar opnemen en zo nodig kom ik er op terug. 
 

marc


Als je hier contact over hebt met 1 specifieke collega, lijkt het me handig om vragen over de afgesproken wijzigingen ook aan de collega te stellen, aangezien die alles al met je besproken is en volledig op de hoogte is van welke afspraken jullie hebben gemaakt :slight_smile: