Skip to main content

Beste KPN, heb in oktober 2020 een nieuw abonnement afgesloten Hussel unlimited data en nu krijg ik meldingen dat ik 10 GN verbruikt heb en boven mijn bundel zit, maar dat was mijn oude abonnement. Ik heb juist een groter abonnement genomen. Heb ook de bevestiging op de e-mail staan dat ik dit heb. Hoe los ik dit op? Ben op vakantie en geen WiFi. Hoor het graag.

 

*Admin: eigen topic voor vraag gemaakt

Hallo @Jean-Paul Malherbe welkom op het forum.

Je spreekt over “juist”. Wanneer heb je je abonnement opgehoogd? Dit gaat pas in op het moment dat je nieuwe maandbundel van start gaat.

Vul je even je gegevens in in je forumprofiel, opdat een moderator e.e.a. kan nakijken? Je 06 nummer dan graag in het vakje persoonlijke opmerkingen. Overig in de aangegeven vakjes.


Goedemorgen @Jean-Paul Malherbe, kan me voorstellen dat je graag wil weten wat er aan de hand is. Vul je gegevens in in je forumprofiel en geef mij een seintje. Dan kan ik eens kijken hoe het met jouw abonnement zit qua databundel.


Laat maar, heb m’n abonnement moeten verlengen terwijl ik dat vorig jaar oktober al gedaan had, met bevestiging. Maar nu toch gedaan omdat we er niet uitkomen en ik van het kastje naar de muur gestuurd wordt. Contract of niet, maakt bij KPN niet zoveel uit. Was jarenlang tevreden klant, vanaf vandaag iets minder. Dan maar een jaar langer wachten tot ik kan verlengen.