Skip to main content

Vorige maand mijn mobiel abbo aangepast naar onbeperkt internet. Deze blijkt helaas pas in te gaan per 1-12. Hierover contact gehad met een medewerker en gratis 100gb ontvangen. Echter zijn deze nu verlopen en moet ik dus tot 1-12 zonder internet doen. Kan de 100gb niet verlengd worden tot einde van de maand? Helaas kan ik jullie vandaag telefonisch niet bereiken

Hoi @J13L  Bij een Hussel mobiel abonnement kan je 1x per maand je bundel aanpassen.
De wijziging gaat dan inderdaad pas in aan het begin van de volgende factuurperiode. Als je vorige maand gewijzigd hebt, zou dat dus ergens deze maand moeten zijn. De datum 1 december lijkt me niet juist, de factuurperiode kan tegenwoordig op elke dag in de maand beginnen. Check je factuur wat jouw datum is.

KPN 0800-0402 is vandaag inderdaad alleen voor storingen bereikbaar.


KPN 0800-0402 is vandaag inderdaad alleen voor storingen bereikbaar.

Hoi @RBxx dat klopt en daarover is telefonisch contact geweest ivm prive omstandigheden. Een medewerker heeft daarom de 100gb geactiveerd voor mij. Maar deze is nu na een week verlopen. Het aantal gb is nog niet op en mijn vraag is of dit weer geactiveerd kan worden. Ik heb altijd onbeperkt data gehad maar ivm prive omstandigheden was dit tijdelijk aangepast. Ik kan nu niet internetten tot december..


U kunt zelf via MijnKPN extra data bijkopen. Dat KPN u extra data gegeven heeft is fijn natuurlijk. Maar normaal gesproken doen ze dat alleen als er een fout gemaakt is door KPN zelf. Is dit nu ook het geval?

Als dat het geval is, dan kunt u het beste weer bellen. Want hier duurt het een paar dagen voordat er een medewerker reageert.


@Nick83 bijkopen is mij bekend. Bellen kan vandaag niet omdat ze gesloten zijn. Kpn is op de hoogte van mijn situatie en hebben daarom 100gb gratis bundel gegeven. 


@Nick83 bijkopen is mij bekend. Bellen kan vandaag niet omdat ze gesloten zijn. Kpn is op de hoogte van mijn situatie en hebben daarom 100gb gratis bundel gegeven. 

Hier op het forum reageren KPN medewerkers meestal pas na 2 of 3 dagen.


KPN 0800-0402 is vandaag inderdaad alleen voor storingen bereikbaar.

Hoi @RBxx dat klopt en daarover is telefonisch contact geweest ivm prive omstandigheden. Een medewerker heeft daarom de 100gb geactiveerd voor mij. Maar deze is nu na een week verlopen. Het aantal gb is nog niet op en mijn vraag is of dit weer geactiveerd kan worden. Ik heb altijd onbeperkt data gehad maar ivm prive omstandigheden was dit tijdelijk aangepast. Ik kan nu niet internetten tot december..

Het snelst is om toch even te bellen. Hier is de wachtrij 4 dagen. 

Morgen van af 8 uur is de telefonische helpdesk weer bereikbaar. 

De 100 GB is een noodbundel die inderdaad na een week vervalt ongeacht verbruik. 


Hoi @J13L, welkom bij ons op het forum. Wat Ruud aangeeft over de ingang van een gewijzigd abonnement klopt helemaal, daar kan ik weinig aan toevoegen.

Ook wat de anderen zeggen over telefonisch contact opnemen voor de bundel sluit ik me bij aan. Als het druk is kan het hier langer duren voor je een antwoord van ons krijgt zoals je merkt. Is het inmiddels telefonisch gelukt?