Skip to main content

Ik heb mijn abonnement verlengt maar nu zou ik deze willen annuleren. Kan dit? Ik heb mij namelijk vergist en wil een ander toestel

Hallo @DDibbets ,

Afhankelijk van de status van de bestelling, kunnen onderdelen van de bestelling nog gewijzigd worden. Wanneer je bestelling echter al verzonden is of klaar staat voor verzending, dan kan deze niet meer gewijzigd worden. In jouw situatie kan je daarom het beste de order weigeren aan de deur. Daarna kan je de bestelling opnieuw plaatsen met het juiste toestel en abonnement. 
 

Je zou dan ook even kunnen bellen met 0800-0402. Kijken of zij wat voor jou kunnen aanpassen in de administratie van KPN. 


Hoi @DDibbets, welkom op het forum! Noordzee geeft al aan, sommige dingen kunnen we wijzigen. Alleen, welk toestel je hebt gekozen kunnen we niet wijzigen. Als je dan ook een andere wilt zal deze bestelling geannuleerd moeten worden. Waarna je dan opnieuw kunt verlengen met het toestel dat je wel wilt. De kortste klap hiervoor is het toestel weigeren als deze geleverd wordt. Het geheel wordt dan automatisch geannuleerd. Heb je het toestel al binnen, of is nog niet bekend wanneer het toestel geleverd wordt, neem dan inderdaad even telefonisch contact op voor annulering.Â